sobota 11. června 2016

10 kosmetických faktů o mně

Zdravím dámy,
byla jsem nominovaná do tohohle ,,tagu", kde musím napsat 10 random kosmetických faktů o sobě. Říkám si, že tolik se toho snad ani vymyslet nedá, ale tak uvidíme. Určitě si ráda počtu v komentářích, co máme společné a co třeba úplně naopak!

1) Vlasy si češu jenom tehdy, když jsou mokré. Když si češu suché vlasy, tak jsou pak hrozně zelektrizované a nelíbí se mi, takže proto pouze hned po umytí.

2) Od té doby, co mám přítele, se skoro nemaluju. Ani vlastně nevím proč...Prostě se tak cítím lépe heh.

3) Miluju lakování nehtů.

4) Když se koupu, upřednostňuju oleje nad pěnou.

5) Nesnáším mazání krémem. Tohle se teda týká těla. Pleťové krémy mi vůbec nevadí, ale tělová mléka nebo másla? To mě hrozně nebaví!

6) Veškerou péči na světě bych věnovala svým nehtům.

7) Nebojím se investovat do kosmetiky. Přestože jsem chudá studentka, někdy se u mě peníze taky najdou. Když se jich ale nastřádá více, tak je ráda utratím za kosmetiku. Nakupování oblečení mě třeba skoro vůbec nebaví, ale parfumerie a drogerie jsou mými oblíbenými místy.

8) Mé vlasy nedostávají skoro žádnou péči. Celý svůj život jsem si vystačila jenom s šamponem a kondicionérem. Masku jsem měla asi dvakrát v životě a to je vše. Vlasy mám trošku sušší, ale relativně zdravé, tudíž zatím nevidím důvod, proč do nich investovat hory peněz haha.

9) Strašně ráda nosím rtěnky. Vůbec nezáleží na tom, jestli je výrazná nebo nude-miluju vše.

10) Jsem úchylná na balzámy na rty-pořád u sebe nějaký musím mít.

Laur

14 komentářů:

  1. Taky mě strašně nebaví mazat si tělo! Fakt to vůbec nedodržuju, i když bych měla :D Balzámy taky miluju! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. niektoré body máme spoločné :) najmä to česanie mokrých vlasov a balzamy na pery :D

    OdpovědětVymazat
  3. Také miluju lakování nehtů! :) A k mému překvapení zjišťuju, že jsem za poslední dobu investovala mnohem víc peněz do kosmetiky než do oblečení, což je zvláštní, protože to vždycky bylo přesně naopak ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) mám toho hodně stejně, hlavně to s těmi nehty, mazáním a péčí o vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, jsem ráda, že jsi ho sepsala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se taky skoro nemaluji a o vlasy nějak extra nepečuji. Stačí přece šampon! :D :) A jinak pěkný článek :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si češu jen mokrý vlasy, haha.
    Já se většinou nemaluju když dostanu kopačky a nebo když dost emařím. Nemá to pro mě žádný smysl.
    Balzámy taky dost sbírám, ale nikdy je nepožívám.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem psala tento článek a zrovna v tom lakování to mám naopak, ale to už určitě víš :D. Moc pěkná fakta :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Mazani tela me taky moc nebavi, ale v posledni dobe uz jsem se to naucila celkem pravidelne dodrzovat. Pomohlo mi dat si mazadla do nocniho sgolku k posteli a mazat se treba u serialu nebo pri sledovani videi :-) Jinak ja se o vlasy taky nejak extra nestaram, bavi me to jeste mene nez se mazat :-D
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Mazani tela me taky moc nebavi, ale v posledni dobe uz jsem se to naucila celkem pravidelne dodrzovat. Pomohlo mi dat si mazadla do nocniho sgolku k posteli a mazat se treba u serialu nebo pri sledovani videi :-) Jinak ja se o vlasy taky nejak extra nestaram, bavi me to jeste mene nez se mazat :-D
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Mazání těla mě též nebaví ale zase máme spousty věcí naopak. Já nejmenší péči věnuji právě nehtům a lakování mě absolutně nebaví, zato vlasům se snažím dodat lepší péče a často si dělám různé domácí masky apod. Balzámy používám ale obejdu se bez něj. Nakupování kosmetiky mě baví ale jelikož momentální obsah skříně je děs, dávám si proto kosmetickou stopku a sunu finance spíš do oblečení.

    OdpovědětVymazat
  12. v niektorých bodoch som sa našla ;) tiež strašne rada nosím rúže

    OdpovědětVymazat
  13. Tiež milujem rúže a rada si lakujem nechty (aj keď sa mi dakedy nechce) a tiež absolútne súhlasím s tým že odkedy som zadaná maľujem sa oveľa menej a absolútne neznášam natierať sa krémom na tele aj keď to bohužiaľ potrebujem :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat