středa 8. června 2016

Bylinné tonikum RYOR

Krásnou středu,
vítám vás u prvního červnového článku! Konečně je tady nějaké to léto a venku krásné sluníčko. Ačkoliv ta škola mi k tomu nějak nesedí haha. Dnes jsem si připravila menší recenzi na bylinné tonikum Aknestop od RYORu. Není to první produkt, který jsem od této značky zkoušela, a taky určitě ne poslední.


Již podle názvu Aknestop jste mohly poznat, že se jedná o přípravek na problematickou pleť, což ta moje určitě je. Netrpím sice na nějaké ohromné akné, ale zase čistá pleť s občasným pupínkem to taky není. Potřebovala jsem tedy něco na čištění pleti a místo obvyklé vody nebo micelárky jsem sáhla po toniku. Četla jsem na tuto ryorovskou řadu samé kladné recenze, takže jsem se vůbec nebála. Produkt mě stál asi 80Kč (v akci) v Rossmannu.

Tonikum používám obvykle ráno na vyčištění nebo večer/odpoledne na odlíčení. Odličuje velmi dobře a nemusíte se bát ani odličování očí, vůbec neštípe! Na pleti nelepí, nijak mi ji nedráždí a vůni má příjemnou-opravdu bylinnou. Co se týče čištění, tak vyčistí do hloubky a rozhodně se po použití cítím lépe. Taky musím uznat, že od začátku používání (cca 2 měsíce) se mi pleť dost zlepšila, ale zase nemůžu všechnu zásluhu přisuzovat tomuto toniku. Za mě tedy opravdu doporučuji buď tento produkt, nebo jiný od této velmi kvalitní značky.


Co vy, jaké produkty na čištění pleti obvykle používáte?

Laur


3 komentáře:

  1. Obvykle používám čisticí vodu nebo micelárku, zrovna včera jsem si koupila novou v YR i s pumpičkovým balením :). A mám doma i čisticí gely, po těch sáhnu občas, musím častěji

    OdpovědětVymazat
  2. Toniky a micelárky nemám příliš v oblibě ale co se týká Ryoru, zařadila bych ho mezi ty dobré značky. Měla jsem kdysi odličovací mléko a skvěle odličovalo, neštípalo v očích, jenom na mě bylo celkem mastné. Já se nejraději odličuji ve sprše protože mi přijde že mám potom pleť více čistou.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem na něho v krámě koukala, ale já jsem hrozně chudá a líná.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat