sobota 16. dubna 2016

Beauty hack #3

Ahojte dámy,
dnes opět po delší době přináším nějaký ten kosmetický tip. Tentokrát jsem se rozhodla pro trochu DIY. Tyhle věci obvykle nedělám, protože mi to nejde a hlavně mě to moc nebaví...Teď jsem tomu ale učinila přítrž a dostala se ze své komfortní zóny haha. A tak vám tady přináším můj DIY peeling na rty a můj názor na něj.


Ingredience jsou jednoduché-jakýkoliv olej a cukr. Já si vybrala lněný olej, protože je opravdu kvalitní a vydatný. Cukr jsem použila normální krupici, ale je možný i hnědý cukr. Výroba je taky easy, protože vlastně stačí vše smíchat dohromady. Dala jsem asi 4 čajové lžičky cukru a 2 lžičky oleje. Množství ale záleží jen na vás! Taky je do toho hezké přidat nějaké barvivo, aby se vám to líbilo i vizuálně.


Aplikace je klasická: Naberete na prst a asi dvě minuty vmasírováváte do rtů. Potom veškerý peeling setřete vodou a na rty nanesete balzám. Cukr rty krásně ,,okrouhá" a olej zase zhydratuje, takže jsou potom velmi jemné. Mně osobně peeling na suché a popraskané rty velmi pomohl a používám ho asi třikrát týdně. Pokud se bojíte, že ho omylem sníte, tak to vůbec nevadí, protože chutná sladce po cukru a olej tam není vůbec cítit! 

Už jste nějaký DIY produkt zkoušely?

Laur

5 komentářů:

  1. Ses sikula :) z DIY jsem zkousela jen masku na vlasy

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to skvěle! Už dlouho jsem chtěla nějaký peeling na rty vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé a jednoduché akorát lněný olej doma nemáme. SKvělé prot ty co trápí suché popraskané rty, to já naštěstí nejsem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si zvyknem robiť peeling na pery z hnedého cukru a medu. Bol veľmi super, som s ním spokojná ale aj tento môže byť zaujímavý. Určite to skúsim :)

    OdpovědětVymazat