neděle 24. dubna 2016

Ziaja intime gel

Zdravím čtenářky,
věřím, že většina z vás hledá nějaký skvělý gel pro intimní hygienu, ale recenze na internetu ne a ne najít...Nevím, proč tomu tak je, ale asi to prostě není populární téma. Dnes vám tedy řeknu můj názor na gel od Ziaji, který jsem dostala k Vánocům. Je k dostání tady.


Cena je fakt skvělá-26 Kč za 50 ml produktu? No neberte to! Obal je opravdu basic, nic extra, ale je pevný (co byste taky u intimního gelu jako chtěli). Co se týče vůně, tak ta je opravdu příjemná. Není vůbec chemická nebo příliš silná. Konzistence je poměrně řídká a produkt je průhledný.

Tak a teď k tomu hlavnímu a tím je působení. Rozhodně vůbec nedráždí! Neštípe ani nic podobného, je příjemný a voňavý, pocit čistoty zaručen haha. Mám ho od Vánoc a ještě mi ho spousta zbývá, takže vydrží dost. Určitě bych vám ho doporučovala, protože za tu cenu se to podle mě opravdu vyplatí. 


Jaké máte zkušenosti se značkou Ziaja?

Laur


7 komentářů:

  1. Od Ziaji jsem si pár věcí vyzkoušela a většinou je hodnotím kladně. Momentálně používám jejich odličovací mléko. Intim gel mám ráda od Facelle, což je privátní značka Rossmanna.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ziaji nemám ještě ani jeden produkt, ale vím, že se teď o nich dost mluví. A ta cena, to je skvělé, to neseženeš lepší :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Ziaji jsem vyzkoušela pár věcí, ale zrovna tento produkt ne :)

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
  4. Se Ziajou zkušenosti mám, zrovna mi dorazily jejich 3 dvoufázové odličovače, na které pak chystám recenzi. Já vždycky svůj názor na intimní gely shrnu v produktech, kterým jsem se podívala na dno. Už jsem jich zkoušela hodně, momentálně mám v koupelně od Nivey a z Lidlu a oba jsou fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hi, nice blog... would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovědětVymazat
  6. Zjaja kozmetika je super!:)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Od Ziaji som dlho nič nevyskúšala, no musím to zmeniť :)

    OdpovědětVymazat