sobota 9. dubna 2016

Lush Butterball

Krásnou sobotu,
už v nějakých novinkách jsem psala o tom, že jsem si z Budapešti přivezla krásný suvenýr-bathbomb z Lushe. Přebírala jsem opravdu dlouho a nakonec jsem si vybrala celkem neutrální butterball. Stála mě v přepočtu asi 85Kč a řekla bych, že v porovnání velikost/kvalita/cena je to dost výhodné.

bohužel jsem bombu zapomněla nafotit-jups

Velikost je prostě do ruky a vůně hrozně příjemná. Připomínala mi nějakou vanilku nebo kávu, ale opravdu jenom jemně. Po vhození do vody se úplně rozpustila asi za dvě minuty, takže jsem vůbec nečekala dlouho. Vodu nijak nezbarvila ani nevytvořila pěnu, ale rozpustila se na olej. Koupel nádherně voněla a kůže po ní ještě více! Oleje bylo až až a úplně dokonale mi zhydratoval pokožku. Cítila jsem, že mé tělo dostalo to, co přesně potřebovalo. (Měla jsem ve vaně namočené i vlasy a určitě jim to neuškodilo.)

Rozhodně se chystám koupit si nějakou další na vyzkoušení, protože tahle se mi hrozně zalíbila. Značka Lush je určitě velmi kvalitní a právě jejich bomby jsou obrovským lákadlem. Zkoušely jste od této značky taky něco?

Laur

6 komentářů:

  1. Já jsem od této značky nic nezkoušela, ale kámoška jsem tam k narozeninám koupila bombu do koupele a ona z ní byla strašně nadšená, což mi udělalo radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. ešte som nič neskúšala, ale veľmi by som chcela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně jsi mě nalákala, abych taky takovouhle bombu do koupele vyzkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky jsem nic nezkoušela a musím se přiznat, že mě ani moc neláká. Šumivé bombičky si vyrábím doma a taky je mám hrozně ráda :) Akorát pak čištění vany od olejíčků moc radostné není :D

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  5. Lush chci už děsně dlouho vyzkoušet, bohužel jsem se k tomu ještě pořádně nedostala. Vím, že tato značka je hodně chválené, že je prostě výborná :).

    OdpovědětVymazat
  6. ja som ani nevedela čo to je :D ale už viem aa môže to byť zaujímave :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat