čtvrtek 26. května 2016

Summer tag

Krásný čtvrtek,
blíží se nám červen a hlavně se nám blíží léto! Rozhodla jsem se proto odpovědět na pár otázek ze Summer tagu-prostě odreagovačka. Určitě mi pak napište, co máte třeba stejně nebo naopak úplně jinak. Jestli jste taky dělaly nebo budete dělat takový tag, můžete mi tady hodit odkaz, ráda si počtu!

1) Máš ráda léto?
Heh, já jsem taková letní i zimní osoba. Mám ráda obě tato naprosto odlišná roční období, ale asi preferuju to léto. Tudíž ano, miluju léto!

2) Pláže nebo bazény?
Rozhodně pláže. Na bazény celkově moc nechodím ani v jiná roční období. Miluju totiž koupání v přírodě, takže buď moře nebo jakákoliv přehrada/řeka/splav jsou v mé preferenci.

3) Oblíbený letní lak na nehty?
V létě hrozně ráda nosím pastelové barvy, ale taky třeba bílý je u mě dost častý.

4) Oblíbený letní nápoj?
Celkem často v létě doma míváme džbán s vodou, ve které je máta a citrón nebo limetka. Tohle já prostě můžu! Jinak je to ale mojito, to si můžu dát za každé situace!

5) Jednodílné plavky nebo bikini?
Hmmm....Preferuju plavky dvoudílné, ale teď mám v plánu koupit si jedny naprosto boží plavky, které jsou ale jednodílné. Přesně tyto:


6) Jaký je tvůj must have letní beauty produkt?
Nevím, jestli bych to označila úplně za beauty produkt, ale je to voda ve spreji. Ať už je citrusová nebo třeba růžová, vždy je třeba nějakého toho osvěžení.

7) Plány na dovolenou? Vysněná dovolená?
Letos nikam na dovču nejedu...Naši sice jedou, ale já s nimi jet odmítla, protože se tam vždycky hrozně nudím haha. Holt má představa o dovolené je trochu jiná-žádné vylehávání na pláži, ale cesta za zážitky a památkami. Jsem pro stálé objevování nových věcí! Nejraději bych se ale podívala na Jamajku.

8) Na co letního se letos nejvíc těšíš?
Na grilovačky, opekání párků, výlety s kamarády, taneční soustředění a hlavně na sluníčko a teplo.

Laur

8 komentářů:

  1. Taky bych si chtěla pořídit jednodílné plavky, některé jsou opravdu překrásné, ale jelikož jsem loni snad jedinkrát nebyla na bazénu nebo někde u vody, tak ani nevím, jestli bych je nějak využila :D.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Dosť podobne to máme s prvým a posledným bodom. Mám rada leto, tie dlhokánske večery, kedy len tak sedím niekde vonku a stále je príjemné teplo, no mám rada aj zimu, keď sa odniekiaľ už po tme vraciam, začne snežiť a všetko je také pekné biele. :) Od čias, kedy som bola malá, sa aj moje vnímanie dovoleniek zmenilo. Predtým som len celý deň chcela byť na pláži a hrať sa v mori, no teraz je mojou prioritou objavovanie rôznych iných miest.
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok ♥ naladil ma takou letnou náladou :D už treba vydržať len ten mesiac a niečo a môžeme si naplno užiť prázdniny! :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý Tag, zkusím ho taky udělat :-) . Léto miluji a brala bych kdyby toto období bylo celý rok. Ještě o to víc miluji vodu, naprosto mě uklidňuje a ideální odpočinek si představuji někde poblíž vody, nejlépe u moře. Já na dovolené s rodiči také nejezdím, jezdím bez nich u pár let :-D a je to nejlepší. Plavky jsou krásné, také se mi líbí různé druhy monokín ale letos bych se chtěla více opálit abych nebyla tolik bílá jako stěna, takže volím dvojdílné.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný tag! Nevím, jestli tě potěším, ale na mém blogu jsem tě nominovala do dalšího tagu, budu moc ráda, pokud ho sepíšeš! :)

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovědětVymazat
  6. Jednodílný plavky jsou tak kurevsky úžasný.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý tag! V mnoha věcech se shodujeme, i já většinou nosím dvoudílné, ale taky jsem našla jedny... pro mě ne úplně typické, ale láska na první pohled je láska na první pohled! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Boli časy kedy som zvykla nosiť dvojdielne plavky.. Potom však prišlo obdobie puberty, boky, stehná a zadok sa zväčšili a ja som viac nedostala odvahu si ich obliecť. Našťastie, v dnešnej dobe je normálne, keď si aj mladé dievča dá jednodielne plavky a musíme uznať, že ich je na výber strašne veľa. Tento týždeň som si dokonca jedny kúpila a neviem sa dočkať, kedy si ich na seba oblečiem a hodím sa do bazéna :)

    OdpovědětVymazat