sobota 7. května 2016

Souboj dražších laků na nehty

Krásnou sobotu,
dnes je opravdu nádherně slunečno a teplo, a tak vám přináším nějaký ten článeček. Rozhodla jsem se vám porovnat dva laky na nehty z vyšší cenové kategorie a to lak OPI a China Glaze. OPI jsem dostala na Vánoce a byl za necelé dvě stovky a Chinu jsem sehnala v Budapešti ve výprodeji za neuvěřitelných 75Kč!


Začnu značkou OPI....Lak mám v nude barvičce, která se mi hrozně líbí, jedná se o odstín Did You 'Ear about Van Gogh? Lak má poměrně široký štěteček a velmi dobře se nanáší. Co hlavně oceňuju, je dobré krytí už v první vrstvě, takže si myslím, že jedna vám klidně stačí. Zasychá velmi rychle a na nehtech vydrží cca 5 dní ve skvělém stavu. Odlakovává se hrozně jednoduše, za což má ode mě velké plus!


China Glaze lak mám v odstínu Bizarre Blurple a je to nádherná tmavě fialová/modrá barva, která se ke mně skvěle hodí. Má hodně úzký štěteček, ale nanáší se bezproblémově, řekla bych i, že tuto šířku preferuji. Krytí už tady není tak na jedničku, ale ve dvou vrstvách je dokonalý! Odlakovává se taky velice jednoduše a výdrž na nehtech se srovnatelná s lakem OPI.


Který bych tedy doporučila více? 
Určitě jsem pro oba! Kdybych si ale měla vybrat, tak mi asi více vyhovuje lak značky OPI. Přijde mi, že lépe kryje a rychleji zasychá. Taky je lépe sehnatelný u nás v ČR. 
Máte nějakou z těchto značek?

Laur




11 komentářů:

  1. Ty znacky znam, ale nemam od nich zadny lak. Tyyyjo ty mas tak nadherny nehty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značka OPI ma v poslednej dobe dosť zaujala hlavne na internete :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) já jsem z těchto dražších laků žádný nezkoušela a asi mě to ani nijak neláká, ale plánuji teď kamarádce pořídit k narozeninám nějaký lak od OPI :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám nadlak od OPI, ktorý vytvára matný finish, ale bohužiaľ s ním až tak spokojná nie som. Síce matné nechty vyzerajú fakt nádherne, veľmi rýchlo sa zlupuje :/
    Beauty Poradca

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně moc se mi líbí tvůj odstín OPI laku. Já sama bych upřednostnila tuhle značku. Jsem s ní moc spokojená.

    Nails | OPI Brisbane Bronze

    OdpovědětVymazat
  6. Nejsem moc velká milovnice lakování nehtů, ale moc se mi líbí ten tmavý modrý. Mám podobný od Miss Sporty a ta barva, ta je prostě božská :).

    OdpovědětVymazat
  7. OPI je podľa mňa skvelá značka...keď som chodila na umelé nechty, tak moja nechtárka ju používala :) páči sa mi veľmi ten nude odtieň
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat