úterý 10. května 2016

Manuka Tree krém

Krásné odpoledne dámy,
konečně nadešel čas na napsání recenze o pleťovém krému značky Ziaja, který vlastním už od Vánoc. Najdete ho třeba zde za příjemnou cenu 141 Kč. 


Balení má 50ml, což je úplně klasická velikost...Jedná se o pevný plast s pevným víčkem, které mi vždy drží zavřené bez problému. Design je jednoduchý bílý a mně se moc líbí. Krém je určen pro smíšenou až mastnou pleť-čili pro mě. Ještě navíc má SPF 10, to sice není moc, ale aspoň nějaký malý plus navíc.

Jelikož je to denní krém, používám ho každé ráno po umytí obličeje. Je vhodný také pod makeup, protože velice rychle do pokožky vpíjí a zasychá, opravdu stačí tak 2 minutky. Rozhodně na pleti nedělá žádný mastný film a ani ji nevysušuje, prostě takový zlatý střed. Pro mě je příjemná hlavně vůně, která by měla být právě tou manukou


Krém by měl také snižovat výskyt akné a černých teček a to právě bohužel nemohu potvrdit. Nemám sice pleť nějakou hroznou, ale přijde mi pořád stejná. Co ale můžu chválit je to, že pleť zmatní a taky dobře hydratuje. Celkově tedy krém hodnotím docela kladně a klidně bych si z této řady pořídila třeba ještě čistící gel.

Laur





5 komentářů:

  1. Vypadá velmi dobře, já mám ale pleť spíš sušší, takže si musím nechat zajít chuť :D Jinak se Ziajou jsem ale zatím spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ziaji jsem pletový krém zatím nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten bych chtěla vyzkoušet! :) Třeba by s mou pletí něco udělal :D.
    es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, každopádně značka Ziaja mě moc neláká.


    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat