pátek 20. května 2016

NYC gel na obočí

Zdravím slečny,
poměrně nedávno jsem konečně učinila kosmetické nákupy, protože mé zásoby to již nutně potřebovaly. A tak taky došlo na to, že můj transparentní gel na obočí od Essence nahradil ten od NYC. Od značky NYC jsem zatím neměla mnoho produktů, takže jsem ráda, že jsem mohla zase něco vyzkoušet. Byl ve slevě za 55Kč, což považuji za velmi dobrou cenu.


Hodně se mi líbí to černobílé balení, působí na mě poměrně elegantním dojmem. Gel by měl být jak na řasy tak i na obočí, ale já ho používám jen na obočí, takže první část bohužel nemohu posoudit. Kartáček je docela dost velký, a tak chvíli trvá, než si na něj zvyknete. Po čase už vám to ale přijde přirozené...Co mě ale velmi zaskočilo, byla nepříjemná vůně. Produkt mi vyloženě smrděl, když jsem ho poprvé otevřela, takže přišlo menší zklamání. Ovšem přijde mi, že časem se z něj ten smrad ,,vypařil" a teď už je to v pohodě.


Co se aplikace týče-když gel nanášíte, není vůbec mokrý a vám přijde, jako byste si na obočí nedávaly vůbec nic. Nějak jsem to nechápala a opravdu si myslela, že to nefunguje heh. Když si ale cca po 5 minutách na obočí sáhnete, můžete cítit, že celkem zatvrdlo, takže tam přeci jen nějaký gel byl! Podle mě obočí fixuje dobře a rozhodně lépe než ten od Essence. Zasychá celkem dost rychle, řekla bych tak do 2 minut.

Řekla bych, že bych tento produkt doporučila, protože za nízkou cenu tady dostanete docela dost kvality. Máte zkušenosti se značkou NYC?

Laur

8 komentářů:

  1. Já už delší dobu uvažuju, že bych si koupila nějaké kosmetické vychytávky na obočí a gel na obočí by určitě patřil mezi první produkty, co bych si pořídila :) I přes tu ne zrovna vábnou vůni jsi mě docela nalákala právě na tento gel, díky za tip! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. NYC má spoustu produktů překvapivě slušných. O tomto gelu čtu poprvé, já používám od Alverde. Gel mi naprosto stačí protože nejsem zvyklá nosit výrazné obočí, takže takovýto transparentní je u mě vítanou záležitostí. Smrad u kosmetiky mě kolikrát odpuzuje že nemám potom chuť věc dál používat.

    OdpovědětVymazat
  3. NYC je super značka a dajú sa tam nájsť naozaj poklady. Doma mám len očné tiene, ktoré nie sú veľkou slávou, ale na bežné denné líčenie sú v pohode. O tomto géle som ešte nepočula, ale mrknem sa na neho. Ja používam od Essence Make me brow. Skvelý článok! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky jsem toho moc nezkoušela. Zatím jsem neměla funkční gel na obočí, tento by mohl být v pořádku :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím jsem žádný transparentní gel nezkoušela, určitě by se ale hodil :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  6. Tento musím mať! ♥ V poslednej dobe si dávam na svojom obočí záležať, takže ho určite kúpim :) Krásna recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna tento víkend jsem zjistila, že bych takový gelík potřebovala, protože ten můj je úplně dodělaný. A tento mi přijde super!


    #ThinkPositive

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmetiku NYC moc nepoužívám, gel na obočí mám ráda od Essence :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat