pondělí 23. května 2016

Sky blue nail design

Krásné odpoledne,
obvykle se vyhýbám všem odstínům modré na nehtech, ale tentokrát jsem udělala výjimku. Modrou barvu všeobecně nemám zrovna v lásce, a tak ji nepreferuji ani v líčení ani v módě. Mám doma ale tento lak od Claire's, který je v nádherné barvě oblohy. Jednou za čas mu prostě neodolám a musím ho použít, a tak se teď můžete podívat, jak jsem ho zkombinovala se třpytkovým lakem od Avonu.


Jakou barvu na nehtech preferujete vy?

Na naší škole je teď období maturit, což je pro nás nematuranty opravdu klídek. Děsí mě ale představa, že mě to příští rok vlastě čeká taky. Už za necelý měsíc mi bude 18 a teď do toho přijde  ještě brigáda, učení na maturitu...No bude to fuška, ale snad to zvládnu. Nějaké tipy, jak přežít tohle období?

Laur

12 komentářů:

  1. Já mám na nehtech nejraději odstíny růžové a červené :) Tvoje kombinace se mi líbí, ten modrý třpytkatý mám

    OdpovědětVymazat
  2. krásne nechtíky :) a neboj, maturita je úplne lahučká a zvládneš to tak, ako aj iní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno si má kamarádka dělala snad úplně stejné nehty, taky v modrém odstínu a takto dozdobené :D. Jinak jak už dobře víš, tak nejsem moc nehtíková, ale když má někdo krásně udělané nehty, tak se mi líbí snad všecky barvičky :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. s maturitou je to stres, ale pak si člověk řiká, že to vlastně bylo snadný:D a hlavně je rád, že má celou střední konečně za sebou (všechno to musíš se učit tohle, musíš dělat tohle, tohle nesmíš...děs:D)

    Klara (www.klarasedlo.blogspot.cz)

    jinak lak je super, miluju tyhle pastelový barvy!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Jak miluji růžovou a červenou, tak tenhle odstín modré je fakt pecka.

    OdpovědětVymazat
  6. Boží! Mám na modrou tak nějak stejnej názor jako ty, ale ty nehty jsou fakt..wow!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kombinace vypadá moc hezky :) ta barvička je fajn :)
    Já lakování nehtů nemám moc v lásce, vždycky si je nalakuju a potom nevydržím čekat, až mi to zaschne, hned se do něčeho drbnu a už to mám zničené :D navíc když si nehty nalakuju a pak něco dělám (třeba nádobí) na druhý den už mám lak z poloviny oloupaný.. :D :/

    OdpovědětVymazat