pondělí 19. října 2015

Beauty hack #1

Krásné pondělí,
máme tady začátek nového týdne a s ním i začátek snad úspěšné nové rubriky. Rozhodla jsem se, že jednou za čas vám tady přidám nějaký ten beauty hack neboli tipy a triky. Pár mám odzkoušených, a tak jsem se rozhodla, že bych se s vámi mohla podělit. O co tedy dnes půjde?


Určitě každé z nás se stalo, že nám došel nějaký produkt a my ho zrovna nutně potřebovaly...No a tady vám poradím, co dělat v případě, že nemáte po ruce gel na obočí. Je to velmi jednoduché, pořebujete jen dvě věci-kartáček na obočí a jelení lůj (popř. jiný balzám na rty). Prakticky kartáčkem jenom ,,naberete" jelení lůj, který vám vytvoří vrstvu a potom už jen pročesáváte jako obvykle. Samozřejmě tato technika funguje i na kartáčky řasenkového tvaru. Hlavně si dejte pozor, aby se jednalo o bezbarvý balzám na rty, určitě netoužíte po růžovém obočí haha.

Používáte gel na obočí? Máte rády takové články?

Laur

4 komentáře:

  1. Zajimavy tip a napad na clanky :) Gel na oboci pouzivam spise barevny, ale obcas i transparentni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajimavy tip a napad na clanky :) Gel na oboci pouzivam spise barevny, ale obcas i transparentni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý a dobrý tip, to já dělám často, nebo tužidlem na vlasy

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám na obočí občas gel na vlasy od přítele :-)

    OdpovědětVymazat