sobota 17. října 2015

Nákupy

Ahojte čtenářky,
hlasím se s novým článkem po dvou týdnech...Měla jsem teď toho opravdu hodně hlavně do školy, tak jsem si řekla, že si dám menší pauzičku. Ta mi velmi prospěla, protože ze všech těch příšerných testů mám jedničky a jsem teď plná elánu a připravená na blogování! Na začátek bych ještě chtěla poblahopřát Everythin Kate k nominaci na Blogerku Roku! Je jednou z mých oblíbených blogerek, proto mi to dělá radost a určitě za ni všichni hlasujte tady.

V posledních (tý)dnech jsem učinila i pár menších nákupků, tak se dnes společně podíváme na to, co a jak výhodně jsem pořídila.


Hlavní na této fotce je tričko, které jsem si koupila v Croppu. Miluju jednoduchá trička a ta právě vždy najdu v tomto obchodě. Stálo mě jenom 150Kč, je z velmi kvalitního materiálu a nekrčí se. Bylo tam ještě ve světle růžové barvě, ale tahle mi ke mně prostě sedla více. Dále tady mám 10 párů ponožek do balerín nebo nízkých tenisek. Ty jsem potřebovala už jako sůl! Mamka na slevomatu našla 20 párů asi za 250Kč, tak to hned brala...10 si nechala a 10 je mých. Mám 4 páry béžových, 4 černých a 2 bílé. Není to nějaká extra super kvalita, ale to u takovýchto ponožek ani nevyžaduju.


V Ostravě nám konečně otevřeli Tiger a věřím tomu, že spousta lidí jásá tak jako já! Samozřejmě jsem se tam musela zastavit, i když jsem měla jenom 20 minut, ale i přesto jsem si celkem slušně nakoupila. Na tréninky potřebuju závaží na nohy a ruce, a kdo by čekal, že ho objevím zrovna v Tigeru? Byla jsem velmi překvapená, ale za 150,- jsem to brala bez váhání. Taky jsem potřebovala sešit do bioly, a když jsem tam objevila tento super roztomilý s kočičkama, které tvoří příběh, tak jsem ho tam nemohla nechat...Ještě si tam taťka koupil sítko na sypaný čaj a skvělé lékořicové bonbonky.


No a nakonec kosmetika...Nutně jsem potřebovala korektor, a tak jsem se rozhodla pro ten od Essence za 75Kč. Přesto, že tuhle značku nemám moc v lásce, tak jsem si řekla, že to prostě vyzkouším. Taky jsem potřebovala bezbarvý gel na obočí a tenhle se mi zdál fajn, navíc byl jen za šedesát. Na oba produkty samozřejmě bude brzy recenze.


Koukáte někdo na American Horror Story: Hotel? Co si o tom myslíte? Chystám na tohle článek, takže se můžete těšit.

Laur











10 komentářů:

  1. American Horror Story mě moc zajímá, ale bála bych se u toho, takže se do toho pouštět nemůžu :D. Ten micinkový sešit je krásný :). Zbožňuji Tiger ♥ Vždy tam strávím hodiny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha je fakt, že tahle pátá série je dost děsivá a nechutná, ale opravdu to za to stojí! Já třeba na prvních pár dílů první série koukla s kamarádkou a pak už jsem se od toho odprostila a koukala na všechno sama, po čase si zvykneš :D

      Vymazat
  2. American Horror Story neznám, ale jak je tam slovo horor, tak na to bych nejspíš ani nekoukala :D
    Tvoje nákupy se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tricko vypada moc hezky, taky mam rada takove basic kousky :) A novou serii AHS jsem jeste sledovat nezacala, ale chystam se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tricko vypada moc hezky, taky mam rada takove basic kousky :) A novou serii AHS jsem jeste sledovat nezacala, ale chystam se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. AHS mám moc ráda. Ta Lady Gaga tomu dodala šťávu :)

    www.veass.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Poslední dobou jsem si také zamilovala obyčejná trička a můj nejnovější úlovek je také šedé:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat