sobota 24. října 2015

Pozdě ale přece

Ahojte dámy,
když vyšly nominace na Blogerku roku, tak jsem se ani neobtěžovala si je projet. Ani ve snu by mě nenapadlo, že by mě někdo někam mohl nominovat, protože přece jen můj blog nepatří k těm velmi navštěvovaným.

Asi chápete, kam tím mířím....Včera jsem se nudila, a tak mě napadlo prohlédnout si teda ty nominace, třeba tam bude někdo, koho znám. Při projíždění kategorie Cosmo objev jsem se zastavila a zírala s otevřenou pusou. Ano, můj blog byl opravdu nominovám a byla jsem z toho celkem vedle! Děkuju vám tedy za vaši návštěvnost a hezké komentáře, které tomu taky dopomohly.

Pokud teda chcete, můžete pro mě hlasovat, i když vím, že nemám šanci na to, dostat se do finálové desítky. Hlavně jsem si toho všimla dost pozdě hehe. Nevadí, budu dělat vše pro to, abych se v nominacích ocitla i příští rok a vynahradila si to.

Mějte se hezky,

Laur

4 komentáře:

  1. Laur, měla jsem asi stejný pocit jako Ty, když mi kamarádka poslala odkaz, kde byl nominovaný i můj blog :D. Přesně ve stejné kategorii. Netuším, jak se tam vůbec dostal.. :D Každopádně přeji hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti gratuluji, že jsi se dostala. Užívej radosti, já ti poslala také hlas.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš tam môj hlas, držím palce :) Budem rada ak si na oplátku nájdeš trošku času a pozrieš sa aj na môj blog :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Teda tak to gratuluju, to je pořádný úspěch! :)

    OdpovědětVymazat