neděle 4. října 2015

Body milk or body butter?

Ahojte čtenářky,
rozhodla jsem se, že napíšu článek, ve kterém tak trochu porovnám dva zdánlivě velmi podobné produkty. Jedná se o tělové máslo a tělové mléko. Aspoň jeden z těchto produktů by každá z nás měla mít doma, protože hydratace je prostě důležitá. Jaký na to mám tedy názor?


U mě doma se momentálně nachází zástupce z obou skupin a to mléko Neutrogena a máslo Aphrodite. S oběma produkty jsem moc spokojená, ale jelikož se nejedná o žádnou konkretizující recenzi, tak to je vše, co vám k tomu řeknu.

Začněmě tedy tělovým mlékem. Mléka jsem používala odjakživa a vyzkoušela jsem už nespočet značek a druhů. Mám ráda, že narozdíl od másel mohou být v balení s pumpičkou jako to, co právě používám. Opravdu mi tohle dávkování vyhovuje a je škoda, že u másla to tak nějak není možné. Řidší konzistence mi nevadí a parfemace taky většinou bývají v pohodě, někdy až přeslazené. Co se vsakování do kůže týče, tak to je dost individuální a závisí to od každé jedné značky.


Na druhou stranu tělová másla u mě doma nemají tak dlouhou tradici. Preferuju ale jejich tužší konzistenci, mnohem lépe se mi s tím pracuje. Balení v kelímcích mi taky nevadí, ale ta na vymačkávání mám radši. Ještě jsem se nesetkala s tím, že by máslo mělo příliš umělou vůni, za což jsem fakt ráda. Zatím všechna, co jsem odzkoušela, se vsakovala hodně rychle.


Takže závěrem? Rozhodně mám radši tělová másla. Více mi vyhovují hlavně v té konzistenci, ale je možné, že někdy narazím na nějaké, které se mi prostě líbit nebude. A jak to máte vy?

Laur



5 komentářů:

  1. Tělová másla jsem zatím moc nezkoušela, jen jedno od VS, který mi nepřijde nic moc. :)
    Mám radši tělová mléka.
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Od Neutrogeny jsem zkoušela pleťový krém a krém na ruce - ten si tedy nemůžu vynachválit :).

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja mám radšej tuhšiu konzistenciu ako u masiel :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já sem zase spíš na mlíka :D
    www.impleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně stejné tělové mléko od Neutrogeny teď mám a jsem s ním nejvíc spokojená. Pořídila jsem si k němu ještě balzám na rty a je to stejná báseň jako ostatní produkty! Super článek, budu se tady ráda vracet :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat