čtvrtek 22. října 2015

Essence concealer

Zdravím,
v minulých nákupech jsem psala o tom, že jsem si koupila korektor od mé ne velmi oblíbené značky Essence. Každopádně mám za to, že všechno se má zkusit, proto mi skončil v košíku. No a vy si teď můžete přečíst, jak jsem s ním spokojená.


Začnu tedy balením, které mi přijde bytelné a nemám s ním žádné problémy. Aplikátor je měkký a korektor se s jeho pomocí nanáší opravdu pohodlně. Stál mě 75Kč, což je podle mě cena srovnatelná s jeho kvalitou a celkově touto značkou. Na výběr bylo ze dvou odstínů a já samozřejmě mám zase ten tmavší.

Teď už k samotným účinkům...Kryje tak sředně, klidně bych uvítala i vyšší krytí. Co ale VELMI oceňuju je to, že VŮBEC nezalézá do vrásek. Můžu ho mít celý den a opravdu mi tam nic nevleze, takže to je u mě velké plus. Co jsem taky zargistrovala, je takový mírný chladivý efekt po nanesení. Není příliš mastný a lesklý a vydrží poměrně dlouho, ale těch slibovaných 16h to zas není.

Abych to tedy shrnula, tak pro ty méně náročné z vás tento korektor určitě doporučuju, ale pokud hledáte něco s opravdu vysokým krytím, tak sáhnětě jinde.


Zrovna mi přišly slevové kuponky do DM, kde je 1+1 na ty skvělé Rimmel laky a taky na Rimmel long lasting rtěnky, takže si myslím, že těchto akciček využiju. Máte nějaký z těchto produktů? Určitě mi poraďte s výběrem :) 

Laur




4 komentáře:

  1. Docela by mě zajímal ten chladivý efekt :) ..ale tento korektor si přesto nekoupím, přeci jen potřebuju krytí vyšší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tento korektor. Na malé nedokonalosti celkem stačí, ale na pupínky a tak není nejlepší. Jinak pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám tento korektor. Na malé nedokonalosti celkem stačí, ale na pupínky a tak není nejlepší. Jinak pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyskúšaj nový tekutý camouflage cream od catrice :)) je krásne krycí, nikde mi nezalieza a vydrží :)

    OdpovědětVymazat