čtvrtek 29. října 2015

Zkoušíme Baleu

Krásný čtvrtek,
nám středoškolákům začly prázdniny, a proto jsem úplně šťastná. V posledních 2 týdnech jsem měla dost napilno se vším do školy a vstáváním ve 4 ráno, a tak jsem ráda, že si konečně můžu odpočinout. Jak budete trávit prázdniny? Já včera byla v Praze, takže dnes jen odpočívám a nabírám síly...No a zítra se chystám na půlkolonu mých přátel, tak snad to bude stejně boží jako ta naše loňská.

Asi před třemi týdny jsem si potřebovala koupit nějaký šampon, a tak jsem se vydala do DM drogerie. Potřebovala jsem nějaký hydratační, protože jsem měla dost suchou pokožku hlavy, takže jsem měla v plánu koupit si Head&Shoulders. Nakonec jsem tam ale našla tyhle baleácké šampony, a protože jsem od téhle značky nikdy nic nezkoušela, tak jsem se rozhodla si jeden přihodit do košíku.


Veškeré produkty od Baley mi vždycky hrozně smrděly, protože byly příšerně přeslazené, takže jsem neměla vůbec chuť si cokoliv od nich kupovat. Tento šampon ale vůbec sladce nevoní-naopak voní úplně nádherně! Balení takhle v tubě mi navíc naprosto vyhovuje, protože se z něj dá dostat dost produktu.

Šampon je s arganovým olejem, čili by měl pomáhat jak na suchou pokožku hlavy, tak i na suché vlasy. Opravdu mi pomohl a já se tak zbavila svědící pokožky s lupy. Navíc po něm krásně voní vlasy ještě nějakou chvíli. Nepřijde mi teda, že by byly nějaké hebčí nebo jemnější, ale o to jsem ani vlastně nestála. Takže závěr? Šampon za 40Kč, který je opravdu kvalitní, určitě doporučuju!


Co vy, jaké máte zkušenosti s touto značkou? Já si plánuji z této arganové řady koupit ještě péči v takové malé tubičce za 30Kč, tak snad bude stejně dobrá.

Laur




6 komentářů:

  1. Zrovna až mi dojde můj šampon, tak si tento plánuji koupit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla přesně tenhle samý šampon plus kondicioner a za sebe mohu říci že dobrý. Vyrovná se v klidu svým dražším kolegům.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsme zatím moc spokojená se svými šampóny a kondicionéry z Yves Rocher, neboť neobsahují silikony ani parabeny. Z DM jsem jejich šampóny ještě nezkoušela, ale slyšela jsem na nich moc chvály, tak doufám, že je třeba taky jednou zkusím, jen jsem ještě neměla čas projít složení. Nerada totiž používám výrobky s parabeny a silikony, hodně mi to zatěžuje vlasy :/

    OdpovědětVymazat
  4. Šampony od Baley jsem dříve hodně používala a teď se k nim nejspíš zase vratím :) Zatím jsem si pořídila jen balzám a je vážně senzační! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak pořád nevěřím, že by mi šampon za 40 Kč mohl vyhovovat, mám celkem vysoký nároky, ale za zkoušku nic nedám, ta cena je vážně lákává :))

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat