neděle 14. února 2016

Rimmel Match Perfection korektor

Ahojte čtenářky,
omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala, ale bylo toho teď poměrně dost. Každopádně jsem si uvědomila, že jsem vám ještě neřekla můj názor na makeup od Rimmelu a teď se mi doma objevil dokonce i korektor ze stejné řady. Tak vám tedy ve dvou článcích za sebou tyto produkty představím a začnu dnes korektorem


Korektor je v balení o objemu 7ml, které mi přijde dostatečně velké. Má šroubovací víčko, které drží opravdu dobře a celkově má balení hezké. Teď ale přijde kámen úrazu-dávkování. Bože! Říkala jsem si, že to vyzkouším, ale je to něco hrozného. Vůbec mi tenhle systém nevyhovuje a připadám si jako úplný idiot, když z toho produkt doslova doluju heh.


Používám ho jak na kruhy pod očima tak i na nedokonalosti na pleti. Co se týče kruhů, tak ty mi skoro vůbec nezakryje. Nevím, jestli to je prostě mnou nebo není až takový dobrý. Nějaké pupínky ale zakryje poměrně dobře, a proto ho používám tedy spíše k tomuto účelu. Aspoň nezalízá do vrásek a neslívá se. Za mě bych ho tedy asi moc nedoporučila...Je to ale individuální.

Přeju vám všem krásného Valentýna. Co podnikáte? Já jdu do kina na Deadpool, kterého se už hrozně nemůžu dočkat.

Laur





11 komentářů:

  1. Já měla v plánu z této řady vyzkoušet make-up, ale pak jsem si vybrala jiný, protože jsem slyšela, že tenhle je poměrně dost tekutý a to mě odradilo. S korektorem zkušenosti nemám, já na pupínky používám camouflage cream od Catrice a na kruhy pod očima Perfect Stay od Astoru :)

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
  2. A pritom je blogerkami tolko vychvalovany ... zlaty tekuty camouflage od catrice :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten korektor používám na rozjasnění a budu si kupovat už druhé balení. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Korektor vlastním a je skvělý. Ale nejvíce ti stejně schvaluju Deadpoola! Byla jsem s přítelem už na premiéře a dlouho jsem neviděla tak skvělý film. Nasměješ se! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď používám Catrice Camouflage v kelímku a krásně zakryje jak nedokonalosti, tak kruhy pod očima. Bála jsem se, aby se nesléval do vrásek, ale když se dobře zapracuje, tak s tím vůbec problém není :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám doma make-up a korektor bych si asi nepořídila, protože už právě make-up moc krycí není, takže bych to předpokládala i u korektoru...Za mě můžu doporučit také od Catrice, ten je fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych vždycky uvítala třeba i fotky na Tobě :) takhle na živo, je pro mě to hodnocení ještě lepší. My jsme si s přítelem udělali společný odpoledne, kdy já jsem mu/nám nachystala kupu domácího sushi :)

    OdpovědětVymazat
  8. The post is fantastic! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mám stejný názor jako ty.. kruhy mi vůbec nezakrýval a to dávkování? Nikdy víc!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor je fajn ale není to nic extra. Krytí, je takové bídné a kruhy pod oky nezakryje tak moc dobře. Akné, červené flíčky ale zakryje dobře. Celkově s tímto korektorem jsem spokojená ale určitě budu hledat další.

    OdpovědětVymazat
  11. Na ten korektor sa chystám už dluhší! Ale díky za recenziu aspoň vím, že sa mi neoplatí kúpit, zostanu u mojeho Fit korektoru :-)

    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat