pondělí 8. února 2016

Seriálový tag #5: The Flash

Krásné pondělí,
zase se ozývám s mým klasickým seriálovým tagem. Tentokrát jsem si vybrala komiksový seriál The Flash, se kterým věřím, že u mnohých z vás neuspěju. Já osobně miluju komiksové filmy i seriály a je mi jedno, jestli se jedná o Marvel nebo DC. Na druhou stranu vím, že to moc holky nebere, ale věřím, že se tady najde někdo, koho to baví a popř. Flashe sleduje.


O čem seriál je? Je tedy založen na komiksech The Flash společnosti DC comics. Jedná se o příběh mladého vědce, který byl zasažen bleskem a od té doby je obdařen superrychlostí. Jelikož je to ale dobrý člověk, tak se rozhodne bojovat se zločinem a zachraňovat své město. Já vím, pro většinu z vás to zní jako hloupost, ale tohle já prostě můžu.

Co se mi na něm nejvíce líbí? Hrozně chválím obsazení, protože všichni herci jsou sympatičtí a podle mě i nadaní. Taky mám ráda crossovery s dalším komiksovým seriálem Arrow. Celkově se mi ale líbí klasický příběh a to, jak ho autoři rozvíjejí.


Co mi na seriálu vadí? Někdy až naprosto nelogické věci. Vím, že je to v podstatě nadpřirozený seriál, ale je zasazený do současné doby, takže některé prvky tam občas nedávají smysl. Jinak ale nemám co vytknout.

Moje oblíbená postava? Mám strašně ráda hlavního hrdinu a to Barryho Allena. Je hrozně sympatický a souhlasím s jeho rozhodnutími. Samozřejmě taky zbožňuju Cisca, protože ho prostě nejde nemít rád.


Proč bych seriál doporučila? Je to něco celkem jiného. Nejedná se o žádný klasický teenage seriál (Pretty Little Liars), ale o něco více akčního a dramatického. Taky by mohla zaujmout komiksová předloha a propojení s ostatními takovými seriály. Snad jsem tedy někoho inspirovala k dalšímu důvodu k prokrastinaci haha.

Laur



4 komentáře:

  1. Mam rada Marvelovske filmy, ale na takovy typ serialu jsem nikdy nekoukala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam rada Marvelovske filmy, ale na takovy typ serialu jsem nikdy nekoukala :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak tohle by nebylo vůbec nic pro mě, ale kamarádce by se líbil :)
    každý jiné gusto! :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem viděla asi dva díly a byla jsem trochu zklamaná. Čekala jsem, že to bude víc propracovanější a že tam bude krůček po krůčku.. No, ale kdo by se na tu rozkošnou tvářičku ještě někdy nepodíval, navíc je ode mě docela nefér, že odsuzuju seroš po dvouch dílech.
    Víc mě ale třeba zaujal Daredevil, i když dost lidí tvrdí opak.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat