středa 3. února 2016

New in: leden

Kránou středu,
za poslední měsíc se u mě nahromadilo pár novinek, a tak jsem se rozhodla vám je ukázat. Oblečení si moc nekupuju, takže toho tady je poskromnu, ale nějaká ta kosmetika by se našla. Snad se vám budou věci líbit.


Z Budapešti jsem si dovezla klasický černý high-waisted kalhoty z Bershky. Stály mě neuvěřitelných 263Kč a jsou neskutečně pohodlný. Taky jsem si tam koupila klasické bílé tričko z roztomilou kočičkou v New Yorkeru. Kočky zbožňuju, takže tohle triko bylo jasnou volbou!


Taky jsem si z Ebaye objednala nový kryt na mobil. Stál mě nějakých 25 korun a je hrozně roztomilý. Plánuju si objednávat ještě nějaké, tak uvidíte post.


No a teď kosmetika...V Maďarsku jsem si koupila moji úplně první věc z Lushe a to bombu do koupele. Tahle je máslová a už se na ni moc těším. Taky jsem si odtamtud přivezla lak China Glaze, který jsem sehnala za nějakých 60Kč a neskutečně lituju, že jsem si jich nevzala více! U nás jsem si pořídila hardener base coat od Essence a řasenku od Avonu. Odličovací olej jsem objednávala ze stránky parfums a už jsem ho jednou měla. Určitě se můžete těšit na recenze produktů. Na co byste nejraději viděly recenzi?

Laur




10 komentářů:

  1. Tričko je naprosto geniální, úžasné a nádherné! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ted nově ten odličovač od Saloosu, taky Tea Tree! :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. tak lush a čierne rifle by som hneď brala :))

    OdpovědětVymazat
  4. tričko s mačičkou z NY je úplne ňuňu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kryt je uplne roztomilýý!!!! <3


    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. To tričko je naprosto úžasné :) Z Lushe jsem si taky odnesla bombu do koupele :)

    Víkend v Praze

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne novinky. Tričko a kryt na telefón vyzerajú úžasne :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak to ti závidím, já jsem si skoro prakticky nic nepořídila, protože jak bylo zkouškové, tak jsem se pořád učila a nebyl čas někam vyrazit na nákupy :/. Ale ten kryt je hezký, škoda, že nedělají nějaký podobný květinovaný i na můj mobil :( To už pak měla jaro a to by bylo super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kryt je krásny... ja som si nedávno objednala biely marble (:
    Daniela

    OdpovědětVymazat