úterý 16. února 2016

Rimmel Match Perfection makeup

Zdravím,
dnes tedy další část recenze na řadu Match Perfection od Rimmelu. V neděli jsem psala o korektoru a dnes nás tedy čeká makeup. Ten jsem si pořídila už v létě a ještě ho mám poměrně dost, protože ho nepoužívám úplně každý den. Mám odstín 201, což je skoro ten nejtmavší a sedí mi dobře.


Balení má 30ml a je ze skla. Tady mi tentokrát dávkování plně vyhovuje, pumpička dává přiměřené množství a nemám s ničím problém. Konzistence je taková trochu řidší, ale štětcem se mi zapracovává dobře. Makeup má i lehké SPF 18, za což mu dávám určitě plus. Koupila jsem ho v nějaké akci v DM za skvělých 109 Kč.

Krytí je takové střední, ale mé pleti vyhovuje. Vydrží mi celé školní dopoledne bez toho, abych se začla nějak výrazně lesknout. Plus je určitě to, že se mi vůbec neslívá do vrásek a netvoří mapy. Celkově je na pleti velmi příjemný a nepůsobí jako maska.


Myslím si, že narozdíl od korektoru je tento makeup kvalitní a můžu vám ho doporučit. Barevně mi sedí jak v létě tak i v zimě a to je co říct. Máte ho taky? Jaké máte zkušenosti?

Laur


8 komentářů:

  1. Mám ho ale já si ho koupila v moc tmavém odstínu a tak si ho vzala mamka. Jinak dělal pěkný povrch, nedělal mapy ani suchá místa a tak s tebou naprosto souhlasím a též ho doporučuji vyzkoušet. Drahý vůbec není. Stojí kolem 200 Kč +-

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho vlastním v nejsvětlejším odstínu :) někdo je hold bledule :D Ale je moc fajn a patří mezi mé oblíbené makeupy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento mejkap som ešte neskúšala, no keď domíňam svoje, určite sa po ňom popozerám :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. ja ho mám tuším v 100 alebo 103 a vadí mi na ňom iba podtón do ružova :) a cez zimu som žltá ako citrón, ale totálny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle makeup jsem mela a sedel mi dobre :) Ted pouzivam lanyzovy od Dermacolu, ale k tomuto se urcite jeste planuji vratit, tak doufam, ze ta inovovana verze je stejne super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle makeup jsem mela a sedel mi dobre :) Ted pouzivam lanyzovy od Dermacolu, ale k tomuto se urcite jeste planuji vratit, tak doufam, ze ta inovovana verze je stejne super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle makeup i korektor používám furt, jsou to moji oblíbenci :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Chcem si teraz kúpiť nejaký make-up a po tejto recenzii uvažujem aj nad týmto :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat