pátek 19. února 2016

YR peeling-bio vanilka

Krásný pátek,
konečně je tady konec toho vyčerpávajícího týdne. Nejhorší ale je, že mě prázdniny čekají až za dva týdny a já už vlastně jen odpočítávám dny. Fakt mě to v té škole poslední dobou vůbec nebaví a už bych ráda byla pryč. Jaké máte plány na páteční večer?

Od kamarádky jsem na Vánoce dostala tělový peeling od značky Yves Rocher a byla jsem z něj nadšená. Hlavně je ve verzi bio vanilka a vanilku já prostě zbožňuju. Upřímně řečeno to po ní ale vůbec nevoní, vůně je to taková hodně specifická a myslím si, že někomu může dokonce i smrdět. Mně ale nevadí, a proto peeling používám vždy moc ráda.


Moc se mi líbí balení ,,zavařovací sklenice", které má objem 200ml, takže je opravdu dostačující. Super je, že není ze skla, ale z tvrdého plastu, takže se o něj nemusím tak bát. Produktu je tam dost a mám pocit, že ho nikdy nemůžu dopotřebovat. Musím si ale pořídit nějakou špachtličku na nabírání, protože pokud máte dlouhé nehty jako já, tak víte, že nabírání takovýchto produktů není jen tak.

Peeling je celkem hutný, ale nabírá se jednoduše. Částice jsou poměrně dost velké a při používání máte opravdu pocit, jako by vám brousily kůži. Co se týče pokožky, tak je po použití hlavně krásně provoněná. Samozřejmě, že je i hebká a všechny tyhle věci, ale ta vůně!! Za mě tedy peeling doporučuju, stál asi kolem 200Kč.


Laur


6 komentářů:

  1. Moc se mi líbí samotné balení peelingu :) ..ale zajímalo by mě, jak tedy voní, když nevoní po vanilce :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling vypada moc dobre :) Takove baleni se mi u kosmetiky libi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling vypada moc dobre :) Takove baleni se mi u kosmetiky libi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá opravdu dobře, měla jsem jejich tělovou vůni právě tu bio vanilku a bylo to na mě příšerně sladký :D Možná bych si ho tedy koupila v jiné verzi, pokud ho tedy dělají.. :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zneje to fakt super a vanilku uplne zbožňujem, všeko čo je s vanilkou musím mať :-D

    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem tento peeling měla a musím říct, že mi vydržel půlroku. Byla jsem s ním spokojená, moc krásně voněl :) Ale celkem mi přišlo nepraktické to balení, protože jsem někdy měla problém s otevřením peelingu :D

    Bio Karité Balzám na nehty Saloos

    OdpovědětVymazat