neděle 31. ledna 2016

Vlasový CC cream

Zdravím,
jestliže jste ještě o CC krému na vlasy neslyšely, tak si pozorně přečtěte tento článek, protože vás s ním hezky seznámím. Já neměla ani tušení, že něco takového existuje, ale táta ho dostal jako dárek k nějakému nákupu, a tak jsem začla testovat. Používám ho už asi měsíc a půl, takže si myslím, že mám co hodnotit. 


Jedná se o poměrně neznámou značku Alterna a řadu Caviar. Bohužel je to malé balení o objemu 25ml a plné balení se cenově přehoupne přes 500Kč. Najdete ho třeba tady, ale myslím, že táta ho dostal v Douglasu. Konzistence je krémová a voní nádherně citrusově. Aplikuje se do suchých nebo mokrých vlasů, kde je volně ponechán. Já osobně ho dávám do mokrých hned po umytí a pouze do délky vlasů, ne ke kořínkům.

Slibuje všechno možné a jaké jsou tedy mé dojmy? Nejvíc miluju tu vůni! Vlasy mi po něm ještě dlouho krásně voní. Aplikace mi taky vyhovuje, nezanechává vlasy vůbec mastné a pěkně s nimi uschne. Vlasy se mi dobře rozčesávají a jsou hebké, ale žádných výrazných efektů jsem si zrovna nevšimla. Rozhodně mi to nepřidalo na lesku nebo něčem podobném.

snad tam něco přečtete, snažila jsem se to vyfotit jak nejlépe to šlo :D trochu fail

Na zkoušku bych vám krém určitě doporučila, ale jestli se vyplatí investice do většího balení opravdu nevím...Co vy, používáte taky něco speciálního na vlasy? 

Laur


3 komentáře:

  1. Abych pravdu řekla, tak přípravky o vlasy nespadají zrovna do kategorie produktů, které bych ráda zkoušela a používala toho hodně. Bohatě si vystačím s šamponem a kondicionérem, nějaké větší péče u mě probíhá spíše výjimečně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento přípravek vůbec neznám a asi bych si plné balení nekoupila. Já na vlasy rozhodně nepoužívám milion produktů nebo nějaké hodně drahé věci. Používám běžně šampon, kondicione/balzám, občas masku a dělám si zábaly z kokosového nebo olivového oleje.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Alterna znám, ale ještě jsem neslyšela o CC krému na vlasy. Tak díky, že jsem zas bohatší o nějakou tu znalost :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat