neděle 14. června 2015

Dancing

Krásnou neděli,
pokud mě tady na blogu sledujete už delší dobu, pak víte, že naprosto zbožňuju tanec. Snažím se dělat co nejvíce pro to, abych se mu mohla věnovat i v budoucnu. No a jedna z těchto věcí jsou youtube videa. Začala jsem opravdu nedávno, proto jsou zatím jen dvě, ale i tak bych se s vámi ráda podělila o to nové. Určitě mi napište, co si myslíte atd. a nebojte se být upřímní, jsem na kritiku zvyklá. Zatím se mějte!


-Laur



15 komentářů:

  1. Lauri, moc se mi to líbí! ♥ A moc pěkný ten úsměv na závěr :)..

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! Jsi vážně dobrá :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že žádná kritika není třeba! :) Je to parádní, já sama bych to vůbec takhle krásně nezvládla, je vidět, že jsi profík a krásně se směješ. přeju ti ať se ti tvůj sen v budoucnosti splní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky myslím, že jsi šikovná :) Snad se ti podaří s tímhle jednou uspět :)

    OdpovědětVymazat
  5. Váu :) Si fakt dobrá! Vidno, že ťa to baví. Tak dúfam, že sa tomu budeš môcť aj v budúcnosti venovať :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som chodila 11 rokov na tanečný, ale nikdy som sa nerozhodla sa tomu venovať v budúcnosti a preto ťa obdivujem a držím palce, vyzerá to naozaj dobre;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je hodně super!! Jen tak dál určitě se budeme těšit na další taková videa:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem žádný odborník, ale líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  9. mně se to vážně moc líbí! jsi šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  10. ani ja sa v tom veľmi nevyznám, ale páči sa mi to :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím si, že je to paráda! Určite sa tomu venuj aj naďalej, ide ti to :) už sa teším na ďalšie tanečné video! :D
    Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké, možná bych jen zvolila trošku výraznější oblečení, zdůraznilo by to některé pohyby možná :))

    OdpovědětVymazat