sobota 27. června 2015

Dermacol pudr

Krásnou sobotu,
konečně tady máme prázdniny, takže doufám, že teď články budou o něco častěji. Ani nevíte, jak jsem se nemohla dočkat tohoto dne, kdy už všechen ten školní stres bude za mnou....

Viděla jsem v Rossmannu v akci tenhle pudr od Dermacolu za 70Kč, a jelikož jsem po něm už delší dobu koukala, tak jsem se rozhodla si ho koupit. Jedná se o ten známý pudr s reliéfem krajky, na který jste už určitě četly spoustu recenzí a to hlavně kladných. No a jak už to tak bývá, ta moje nebude výjimkou.


Obal mi přijde dobrý a pevný, nemám s ním zatím žádné problémy. Co mě ale hned příjemně překvapilo byla vůně, protože voní opravdu krásně, a proto se mi hned lépe používá! Mám konkrétně odstín 4, což je myslím ten úplně nejtmavší, protože nejsem žádná bledule.

Celkově jsem s pudrem opravdu spokojená, nejenže hezky vypadá, ale i pracuje. Pleť hezky zmatňuje a sjednotí, nezalézá do rýh. Opravdu vám ho všem doporučuju a raději pro něj jděte hned, dokud je ještě v akci hah.


Dnes mám zakončení taneční sezóny v Opavě, takže mě čeká celkem velká party! Celkově mám na začátek prázdnin dost plánů, tak uvidíme jak to půjde s postupem času....Co zatím máte v plánu vy?

Laur





5 komentářů:

  1. Tento pudr jsem si kupovala někdy na jaře asi za 60 kč a jsem s nim také spokojená plus ještě kásně voní.

    OdpovědětVymazat
  2. No já mám zatím v plánu práci a práci a sport :D Taky mám ráda přípravky, co pěkně voní

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem s ním taky moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že krásně voní :) Mně jen bylo vždycky líto zničit ten obrázek tý krajky, protože se mi strašně líbí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jsem ho tedy neměla, ale vypadá dobře. Já jsem věrná Maybelline affinimat pudru a ten je naprosto skvělý :).

    OdpovědětVymazat