středa 17. června 2015

Yves Rocher šampon

Krásnou středu,
jelikož jsem členkou klubu v Yves Rocher, tak mi pravidelně chodí různé slevové kupony, a když mi tento měsíc přišel jeden se slevou 50%, tak jsem ho prostě musela použít! Vybírala jsem velmi dlouho a pečlivě a nakonec jsem se rozhodla pro tento šampon.


Šampon mě se slevou vyšel tedy na úžasných 50 korun, no neberte to! Je vhodný pro všechny typy vlasů a měl by dodávat lesk, tak tedy uvidíme po delším používání. Zatím z něj mám ale dobré pocity, příjemně voní to je hlavní. Má takovou svěží citrusovo-bylinnou vůni, která není vůbec výrazná a ani vtírává. Pění dostatečně, nedráždí pokožku hlavy a ani nevytváří lupy. Zatím mi připadá opravdu skvělý, tak uvidíme, jak to bude dál.


Dnes nastal ten den, kdy mi je 17 achjo. Neskutečně se netěším až mi bude 18, protože prostě nechci být dospělá :D Tak se tedy mějte,

Laur


4 komentáře:

  1. Yves Rocher chci už strašně dlouho vyzkoušet, bohužel jsem se k tomu ještě nějak nedostala :D. A věř mi, že když už budeš plnoletá, tak to není žádná moc změna :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Yves Rocher je má nejoblíbenější kosmetická značka :-). Za pár korun tolik kouzel. Přímo tento šampon si nemohu vynachválit. Je naprosto skvělý! A navíc jeho koupí pomáháme stromečkům ^^.

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem taky od YR koupila kamarádce šampon na vlasy. A sobě micelární vodu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle šampon momentálně taky tesutju, brzy o něm chci psát článek. Ale ta vůně mě moc nevyhovuje, připomíná mi takové ty vůně na záchod, co si pamatuju z doby, kdy jsem byla malá :)

    OdpovědětVymazat