středa 10. června 2015

Nejlepší věc na čištění pleti

Zdravím slečny,
určitě jste teď plné nedočkavosti z toho, jaká je ta nejlepší věc na čištění pleti. Možná vás tento produkt překvapí, protože se nejedná o vůbec nic typického, co by každá z vás měla doma...však uvidíte samy.


Ano, jedná se o naprosto klasický Pitralon. Že nevíte o co jde? Je to vlastně voda po holení, která se dá sehnat v každé drogerii okolo 30 korun. 

Jedná s o skleněnou lahvičku, která je původně ještě zabalená v krabičce. Dávkování je celkem klasické a voda hlavně vydrží opravdu dlouho. Co však považuju za celkem nevýhodné je smrad. Opravdu hodně to jde cítit po alkoholu a někomu to může připadat jako nepříjemný zápach. Občas taky může štípat, jestliže ho použijete na nějakou ranku apod.


V čem že je teda tak skvělý? Naprosto skvěle vyčistí pleť, krk, dekolt a vlastně jakoukoliv část těla potřebujete. Je celkem dost agresivní, a proto dokáže vyhrabat všechnu špínu hah. Hodí se i k odličování pleti, ale na oči bych to rozhodně nezkoušela! Používám ho občas také jako dezinfekci, když mám nějaký větší pupínek, díky čemuž rychle zmizí a nezanítí se na další. 

Pokud tuto metodu, kterou používá moje babička, mamka a teď i já, ještě neznáte, tak vám vřele doporučuju to vyzkoušet, protože vyhodíte jen 30,- s tím, že pokud vám nebude voda vyhovovat, můžete jí dát nějaké osobě mužského pohlaví.

S létem u mě vždy přichází problémy s chodidly, a tak jsem se rozhodla si pořídit přírodní pemzu, jenže ji nemůžu nikde sehnat. Neznáte nějaký kamenný obchod, kde bych ji mohla najít? Ps: zítra se chystám na TMI tag, tak se můžete těšit. Zatím se mějte!

Laur

4 komentáře:

  1. Bohužel se obávám, že na mou citlivou a problematickou pleť by nebyl to pravé ořechové :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý tip :) Já mám pemzy z Manufaktury a jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pytralon je hodně stará záležitost pro chlapy. Použít ho ale na vyčištění obličeje, to by mě nenapadlo. Celkem skvělý tip až na ten zápach. Já občas používám na vyčištění pleti obyčejnou Alpu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento produkt neznám a na nožky mám takovou pemzu z Avonu

    OdpovědětVymazat