čtvrtek 11. června 2015

TMI Tag

Krásný čtvrtek,
tak jsem tady se slíbeným TMI Tagem, který jsem si trochu upravila, protože 50 otázek mi přišlo prostě moc. Let's do it!

1) Byla jsi někdy zamilovaná?
Jop, jednou se to stalo no...
2) Jak jsi vysoká?
Poměrně hodně, měřím 172cm a často s tím mám problémy (ehm taneční).
3) Máš nějaká tetování nebo piercingy?
Tetování nemám, ale mám piercing v pupíku. Plánuju si teď někdy dát ještě tragus.
4) OTP?
Jednoznačně Sterek z Teen Wolfu!! Naprosto je zbožňuju. Pokud se ale jedná o pár, tak asi Tate a Violet z AHS.
5) Oblíbený seriál?
Těch je víc, ale top dva jsou asi Game of Thrones a American Horror Story.
6) Oblíbená kapela?
Arctic Monkeys, The 1975 nebo Imagine Dragons.
7) Něco, co ti chybí?
Nějaké kotě nebo štěně, protože se prostě nemám s čím mazlit :D
8) Jaké jsi znamení?
Jsem blíženec, a pokud si přečtete horoskop, tak můžete velmi jednoduše zjistit, jaká jsem. Opravdu to na mě hodně sedí!
9) Na čem ti u partnera záleží?
Hlavně nesmí být blbý. Taková ta přirozená inteligence je prostě zaklád. A taky by měl být hodně tolerantní vůči ostatním lidem (náboženství, rasa, orientace atd.), protože nesnáším lidi, co takto někoho diskriminují.
10) Oblíbený herec/herečka?
Tak herečka asi Jennifer Lawrence a herec...Evan Peters.
11) Kam jdeš, když jsi smutná?
Tak obecně, já smutná prostě nebývám. Když už ale tato situace nastane, tak zalezu do postele.
12) Jak dlouho ti ráno trvá připravit se?
To záleží...obvykle tak 20 minut, ale stihnu i rychleji nebo dokonce pomaleji heh.
13) Co tě přitahuje?
CHARISMA!!
14) Co tě naopak odpuzuje?
Nízké sebevědomí a strach z oslovování jiných lidí.
15) Z čeho máš strach?
Z budoucnosti, jeptišek a panenek. Občas taky výšky, ale jak které.
16) Poslední kniha, co si četla?
Velký Gatsby
17) Kniha, kterou právě teď čteš?
Ještě stále 1.díl Písně ledu a ohně a to Hra o trůny.
18) Poslední osoba, se kterou si mluvila?
Tak to byl asi můj brácha.
19) Oblíbené jídlo?
Jím všecko, ale vyberu asi hořkou čokoládu a brusinky.
20) Místo, které chceš navštívit?
Mým snem jsou tři místa-Jamajka, Tibet a Mexiko.

Tak doufám, že jsem vás úplně neunudila a dozvěděly jste se něco nového....užijte si zbytek týdne.

Laur

7 komentářů:

  1. Pěkné, Lauri :).
    Zarazila mě hned první odpověď "Jop, jednou se to stalo no...".. Jak kdyby to byla nejhorší věc na světě :(. Jinak Sterek ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene tak jsem to zase nemyslela, ale nebylo to zrovna nic skvělého :D

      Vymazat
    2. Ale nakonec to vyznělo celkem vtipně :D.

      Vymazat
  2. Úplne jsi mě dostala odpovědí: "Hlavně nesmí být blbý." :D :D ..to je přesný :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tyhle tagy ráda a ráda si je čtu :) Charisma je pěkně sexy věc na chlapovy, to úplně souhlasím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Piercing v pupíku mám také a jsem ráda, protože znova bych do toho už nešla. Hrozně dlouho se mi vpich hojil a bolelo mě to. Když už jsem ale měla pupík propíchnutý, tak jsem to musela nějak vydržet a teď už o tom ani nevím :-) .

    OdpovědětVymazat