neděle 7. června 2015

New in: sunglasses

Zdravím,
dnes vám chci prostě jenom ukázat nový sluneční brýle, který jsem si pořídila tento týden. Jelikož jsem si bývalé brýle omylem zničila, tak jsem nutně potřebovala nové. No a tak jsem si v úterý procházela celý ostravský Avion, když tu najednou jsem zavítala do Reserved, kde měli v akci všechny brýle. Takže jsem hned sbalila tyhle krásky za 50 korun!! Měli na výběr mezi černými a bílými, ale z nějakého nepochopitelného důvodu jsem zvolila bílé a teď mě to štve hah.


tady je můžete vidět přímo v akci na fotce s mojí kamarádkou Vendy

No a jaký byl váš týden? Můj celkem pohodový, nádherné počasí! Ve čvrtek jsem měla závěrečnou show, takže už je prakticky konec sezony....co já si o prázdninách počnu. V pátek jsem měla rande a v sobotu jsem natáčela nové taneční video, takže jakmile bude práce na něm dokončena, určitě vám sem hodím odkaz. Zatím se mějte!

Laur


4 komentáře:

  1. Pěkné, ale zrovna mně by určo neslušely :D.
    Já bych se ještě pořád měla učit na zkoušky, ale dělám furt jen jiné věci. Třeba včera jsme byli s přítelem na kolečkových bruslích. To byl super výlet, nějakých 8 km, nádhera! Ale to vedro, to bylo něco :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se taky moc líbí, ale mě by asi taky pasovaly :D
    Jinak se tak nějak prokousávám učením na přijímačky :/ mám na to ještě 9 dní :D
    já byla včera na kole na koupáku :) ujela jsem 30km a ještě jsem se krásně opálila :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  3. Brýle by se na mě hodili spíše v černé ale tobě sluší. Sluneční brýle popravdě moc nenosím, přesto že jim mám ve skříni hafo. Nenosím je protože mi vadí. Nevim proč ale vždycky je mám na sobě tak max 10 minut a musím je sundat. Vadí mi nejspíš obroučky který se mi dotýkaji nosu a když vidím zatmaveně. Mě se tak líbí nosit sluneční brýle, vypadá to skvěle ale prostě mě za chvíli začnou otravovat.

    OdpovědětVymazat