středa 24. června 2015

What's in my bag?

Ahojte,
s blížícím se létem vyrážíme mnohem častěji někam na cesty a prodloužené víkendy. Samozřejmě nejsem jediná, a proto bych vám tady ráda ukázala, co si s sebou na takové výlety beru. Nejprve vám představím moji naprosto dokonalou kosmetickou taštičku ze stránky languo, kterou jsem dostala od bratra jako dárek k narozeninám. No a co se v ní nachází?


Mezi základní nezbytnosti, které se v mé kosmetické tašce nacházejí, patří samozřejmě tampony, pilník na nehty a vždy mám u sebe nějaký vzorek voňavky. No a potom u sebe nosím vždy věci podle potřeby a podle toho, jak jsem namalovaná. Většinou však nesmí chybět korektor (Avon), makeup (elf), pudr (Miss Sporty), štětec na pudr (elf), řasenka (Yves Rocher) a tužka na oči (NYC). Nikdy s sebou nenosím žádné naprosto zbytečné věci, ale někdy třeba ještě přidám navíc rtěnku. A co nosíte u sebe vy?

Zítra máme ve škole volejbalový turnaj, do kterého jsme se přihlásili, tak uvidíme, jak nám to půjde. Já osobně se těším, že si zahraju, o nějakou výhru mi moc nejde. Tak se mějte hezky!

Laur





6 komentářů:

  1. V prvom rade, tá taštička je skutočne nádherná - ja mám len takú čiernu s bielymi bodkami. :)) tiež tam nosím len také základné veci a potom lesk na pery či rúž, podľa toho, čo mám práve na sebe. Akurát tam mám vždy aj nejakú gumičku, sponky, pastilky na bolesť hrdla (???) :D...

    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu!
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, máš to pěkně zorganizované :)) ..já vždycky balím na poslední chvíli a pak s sebou mám sabé zbytečnosti a to, co bych opravdu potřebovala, mám samozřejmě doma :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. super veci :) asi také must have ktoré má každé dievča vo svojej taštičke :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná taštička. Já se snažím tahat toho co nejměně. Z pravidla si na líčení beru jen rtěnku, pokud ji mám nebo balzám na rty. Jako takové ty praktické věci tak samozřejmě tampon, vlhčené ubrousky, náplast na puchýře.

    OdpovědětVymazat
  5. ty joo, brácha má vkus, taštička je moc hezká :)) jen tada já bych tam postrádala balzám na rty, na tom jsem závislá :D a jak dopadl turnaj? :)

    OdpovědětVymazat