neděle 20. září 2015

Kosmetický tag

Ahoj,
tak se tady hlásím po trochu delší době a zároveň vám přináším kosmetický tag, kde zodpovím nejrůznější otázky týkající se kosmetiky.

1. Jak často si čistíš pleť?
Pleť si čistím každý den. Obvykle večer nebo po škole, záleží na tom, kdy se odličuju. Každé ráno ale čistím pomocí opláchnutí vodou samozřejmě.

2. Jaký máš typ pleti?
Normální až mastnou. Mým mastným místem je vlastně jen T zóna nebo občas celé čelo.

3. Jaký produkt momentálně používáš k odličování/ čištění pleti?
Pleťovou vodu od Synergenu.

4. Používáš peeling?
Ano, skoro každý den.

5. Jaký pleťový krém používáš?
Klasický hydratační od Nivei. Žádné speciální s UV nebo noční nepotřebuju, takže si vystačím se základem.

6. Jaký makeup momentálně používáš?
Long lasting od Rimmelu a jsem s ním velmi spokojená.

7. Jaký máš barevný tón pleti?
Tohle u mě celkem záleží...Většinou do oranžova nebo olivový. Určitě ne do růžova, to mi nesedí vůbec haha.

8. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Pokud si je někdo umí opravdu hezky aplikovat, že vypadají přirozeně, tak s tím nemám problém. Jsou ale slečny, které si je nandají tak, že všude jde vidět lepidlo a není to vůbec hezké. Já sama je nenosím, protože si myslím, že mám dost výrazné svoje řasy.

9. Věděla jsi, že bys měla řasenku měnit co 3 měsíce?
Ne nevěděla, ale mně řasenky zásadně nevysychají, takže mi vydrží opravdu dlouho...proto je tedy neměním tak často.

10. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
Ano. Myslím si, že jsem jedna z mála lidí, co na takovou otázku odpoví ano, ale já jsem opravdu spokojená. Občas mě štvou nějaké ty pupínky, ale všechno se dá přežít že.

Laur

3 komentáře:

  1. Super odpovědi. :)
    Je fajn, že jsi sama se sebou (právem) spokojená i bez make-upu. Já jsem si dřív přišla hrozně, ale poslední dobou používám jen řasenku a líbim se sama sobě. :D
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že ve spoustě odpovědí bychom se shodly :) i s tou pletí to máme stejné, make up jsem sama od sebe nikdy nepoužila, vždy maximálně někde na focení :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. S těma umělýma řasama musím jenom souhlasit, někdy to je do očí tak bijící až děs a někdy je to tak krásný, nechci říkat přirozený, ale opravdu úžasný :))

    OdpovědětVymazat