úterý 15. září 2015

Krajkový nail design

Krásné úterý,
obvykle nosím ,,drsné" nail designy v podobě matných černých nehtů nebo jiných tmavých, tento týden jsem se však rozhodla zjemnit. Ani nevím proč, ale prostě jsem cítila, že tohle je skvělá příležitost pro takovou menší změnu, tak se společně podívejme, jak se mi to povedlo.


Samozřejmě jako základ je base coat od Miss Sporty. Podkladová barva je pastelová růžová, která možná na fotce vypadá jako bílá, ale opravdu je to růžová hah. Jedná se o Rimmel 60 seconds v odstínu 17. No a tips jsem vytvořila jenom pomocí přikládání štětečku (pokud máte dotting tool, tak výhra pro vás) do tvaru jakoby krajky. Použila jsem černý od Claires, protože mi přišlo, že bude nejlépe s růžovou kontrastovat.


Měla jsem jet tento týden se třídou na turisťák do Tater a hádejte co...v pátek jsem onemocněla. Měla jsem teplotu a zvracela, takže mi naši nebyli schopni na pondělí podepsat papírek o bezinfekčnosti. Hrozně jsem se těšila a fakt mě to mrzí a podle reakcí to mrzí i ostatní. No snad mi zdraví bude sloužit na výlet do Prahy, který bude za rok. 

Laur


11 komentářů:

  1. Tak to je škoda, že jsi nemohla jet na turisťák, ať jsi brzo zase fit Laur :) A nehty vypadají hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nehtíky! :) ..je škod,a že jsi nemohla odjet, ale ta Praha už ti určitě vyjde :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nehty se ti povedly, na to já jsem zase kopyto. Brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný, hrozně se mi líbí takový ty černý špičky :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, to je krááááása! jak jsi to dokázala, to chci taky umět! :))) Jsi opravdu šikovná! A doufám, že už ti je lépe :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ja by som to teda asi nezvládla. Rada by som si robila nejaké zaujímavé nechty, no potom to vždy skončí s tým, že si ich len rýchlo nalakujem, aj tak to vyzerá zle a po čase sa mi to začne odlupovať a ja s tým ďalšie dva týždne nič nespravím. :D tebe sa to podarilo, niečo také by som možno aj mohla skúsiť, no neviem, či by sa mi to podarilo.

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  7. Tak snáď to nabudúce v Prahe dobehneš :) a nechty sú super :3
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, ty nehty vypadají luxusně... škoda, že já s tím nemám absolutně žádnou trpělivost! :-@

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jednoduchý a přitom tak složitý! Mě se takováhle "kouzla" na nehtech podaří vždycky jen na jedné ruce, na té druhé bych to pak vzteky ukousala! :D
    Snad se ti brzo udělá líp. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní post :) myslíš, že bys zvládla udělat tutoriál na "marble" nehty? Moc bych ho ocenila ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marble jsem ještě nezkoušela, ale určitě bych ráda...Tyjo teď jsi mi dala skvělý nápad, díky, budu se snažit to zrealizovat :) -L

      Vymazat