neděle 6. září 2015

Tumblr

Ahooj,
určitě spousta z vás propadla trendu Tumblr a já nejsem výjimkou. Tento můj blog funguje už nějakou tu dobu (možná už to budou dva roky kdo ví). Pokud na něj zavítáte, tak se toho o mně můžete spoustu dozvědět. Většinou jen rebloguju fotky nebo nějaký quotes, ale občas přidám i něco sama.

Ale jak jsem řekla, můžete zjistit, co mám ráda, jaké jsou mé názory a postoje nebo co plánuji do budoucna. A to všechno z jednoho jediného blogu, který je tvořen z velké části jen obrázky.


Jak můžete vidět, můj Tumblr najdete pod názvem dancehallbitch, tak snad si uděláte chvilku čas a zavítáte na něj. Pravidelně si aktualizuju vzhled a podobné věci, takže tam vždy najdete něco nového.

Dále mám ještě jeden blog, na nějž můžete najít odkaz tady v postranním panelu a to je cotton latte. Jedná se o Tumblr stvořené pouze pro tento blog. Postuju zde věci z fashion a kosmetického světa, takže nic jiného tady v podstatě nenajdete. Pokud vás tedy zajímá i toto, tak určitě rozklikněte.


Určitě pokud máte i svoje Tumblr, tak mi dejte do komentáře odkaz, moc ráda se podívám a dám follow. Užijte si nový týden!

Laur


7 komentářů:

  1. Laur, zrovna včera jsem nad stránkou Tumlbr přemýšlela a teď jsi mě tedy dost popudila! :D Pokud si ho založím, tak k Tobě určitě zavítám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do toho jdi, je to příjemné odreagování a relax :D

      Vymazat
  2. Tumlbru jsem kdysi úplně propadla a teď jsem přemýšlela, jestli se k němu zase nevrátit, ale děsí mě, kolik bych na něm zase trávila času :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem si založit Tumblr, ale dlouho jsem u toho nevydržela:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám tumblr už hádam aj štyri roky a milujem to, v mobile appka je najlepšia :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já musím říci, že jsem mu teda ještě nepropadla, tak uvidíme :D Ale ty fotky jsou božíí :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem tomu nepropadla, ale vím, že je tam sposuta krásných fotek!:D:)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat