středa 2. září 2015

NYC pink lipstick

Hola amigas,
pokud mě už nějakou tu chvilku sledujete, tak jste si mohly všimnout, že se sháním po nějaké pořádné růžové rtěnce. No a konečně jsem tento holy produkt našla! Jedná se o rtěnku NYC, kterou jsem našla v Rossmannu za úžasných 40Kč.


Jako první musím říct, že se mi vůbec nelíbí obal rtěnky. Je příliš jednoduchý a nevypadá elegantně, takže tady je za mě jediné minus. Mám odstín 451-Velvety Fuchsia a konečně se jedná o pravou zářivou růžovou jak jsem chtěla. Moc příjemně voní a moje rty nevysušuje, ba naopak zvláčňuje.

Při nanesení je rtěnka perleťová, ale po chvíli zmatní, což považuju za velký plus. Vůbec nezalézá do rýh a vydrží na rtech opravdu dlouho. Mně vydržela asi 3 hodiny s tím, že jsem hodně jedla a pila (byla jsem na party) a to je podle mě fakt úspěch.


Co vy, už jste našly svou vysněnou rtěnku?

Konečně u nás v Rossmannu mají produkty MUR, takže se chystám vykoupit jim tam rtěnky hah. Zatím mám vyhlídnutou hlavně tu nude. Ráda bych si tam taky pořídila jejich slavnou konturovací paletku, tak uvidíme, jak to s tím vyjde.

Laur



2 komentáře:

  1. Jednu rtěnku od NYC mám taky, v takové Barbie barvě, nosím ji ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od NYC mám červenou rtěnku, ale moc ji nenosím :-) Jinak teď mám ráda taky spíše růžové rtěnky, myslím si (a nejen já), že mi i více sluší :-) Takovou opravdu hodně výraznou od Sleek-u a moje nejoblíbenější růžová na rty je máslo na rty od Astoru, pigmentací je úplně jak rtěnka :-)

    OdpovědětVymazat