neděle 13. září 2015

My weekend skin routine

Zdravím čtenářky,
jelikož přes týden nemám tak mnoho času, tak se své pleti a péči o ní věnuju hlavně o víkendu. Dávám si opravdu záležet, protože po týdnu nošení makeupu, sportu a nevím co všechno, je pleť celkem dost vyčerpaná. O víkendu se nemaluju skoro nikdy, pokud nikam nejdu, takže takhle obličej udržuju hezky v čistotě.


Nejen o víkendu, ale i přes týden používám peeling. Ale ve volnu ho používám opravdu každý den tzn. pátek, sobota i neděle. Obvykle si na něj najdu čas dopoledne (kromě pátku) nebo po obědě. Dalším bodem je pleťová maska, kterou používám jednou max dvakrát do týdne. Její použití mi vychází buď na sobotu nebo neděli, záleží na okolnostech. No a jestliže potřebuju pleť vyčistit, tak přichází na řadu tahle micelárka od Nivei, kterou už používám jen na víkendové čištění.

Jinak samozřejmě oplachování obličeje u mě funguje každý den aspoň dvakrát. A co vy, jak se staráte o svoji pleť, když máte více času?

Zapomněla jsem to zmínit, ale celkem nedávno blog překročil 4 000 zobrazení, za což jsem opravdu velmi ráda, takže děkuju! Až se překročí hranice 5k, tak plánuju nějakou menší (moji první) giveaway, tak snad se brzy dočkáte. Užijte si nadcházející týden, který by měl být poměrně teplý a slunečný!

Laur

7 komentářů:

  1. Micelárku od Nivei zrovna používám taky, už mám 5. balení, ale další asi kupovat nebudu, nepřijde mi tak skvělá, jako ty první balení, které jsem měla. A zrovna včera jsem si taky udělala úplnej beauty den :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak peeling používám minimálně, ale s maskami jsem zase začala blbnout několikrát týdně :D :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle masku jsem měla, ale bohužel je tam na můj vkus moc alkoholu:/
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. micelárku, masku a peeling používám několikrát týdně. Když mám víc času, dopřeju si masáž obličeje

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Niveu mám tiež. zo začiatku som z nej bola nadšená, ale teraz mi už nepríde taká skvelá. potom siahnem po niečom inom.
    peeling aj masku takisto používam raz týždenne - a to cez víkend :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si davam peeling aj masku len raz za tyzden. Ani inak neviem preco :) Inak odlicovac mame teraz ten isty masku pouzivam teraz od Yellow Rose a peeling od Neutrogeny :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. zrovna tuto micelárku používám a je skvělá :)

    OdpovědětVymazat