čtvrtek 10. září 2015

Štětce z Ebaye

Krásný čtvrtek,
před pár týdny (2-3) jsem si objednala z Ebaye balíček kosmetických štětců no a dnes jsem se jich konečně dostala. A co víc? Jsem z nich úplně maximálně nadšená!


Balíček přišel dobře zabalený a v něm se nacházela nádherná krabička spolu s moc milým dopisem od prodejce. Hned si asi všimnete Urban Decay a Naked 3, ale můžu vás ujistit, že o nic takového se nejedná. Štětce jsem objednávala, protože mi to přišlo jako fajn balení a líbil se mi design, to, že se jedná o fejkové UD jsem vůbec neřešila.


Uvnitř krabičky se nacházelo 12 štětců a každý z nich byl navíc zabalen do svého malého obalu. Nic mi nepřišlo poškozené ani nijak jinak vadné, proto jsem opravdu spokojená. Nevím, jestli využiju úplně všechny štětce (např na obočí), ale určitě valnou většinu z nich ano, tak se už moc těším na zkoušení.


Nakonec vám tedy dávám odkaz, kde jsem je sehnala za skvělých 180Kč i s poštovným. Máte taky zkušenosti s nákupy na Ebayi?

Laur



10 komentářů:

  1. Mam stetce z Aliexpress a jsem s nimi taky spokojena, ale stejne bych si rada poridila i nejake kvalitni, alespon na make-up :-) Na tyhle jsem taky koukala, skoda, ze je to fake, ten design je vazne krasny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky potřebuji nové štětce, takže děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie vyzerajú luxusne :) A tak by som si chcela kúpiť šťetce, ale nemala by som s nimi čo robiť, keďže tiene nenosím a na korektor už mám jeden a stačí mi :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Štětce vypadají moc pěkně :) Na štětce z podobných stránek slyším samou chválu, ale sama se k tomu nějak nemůžu dokopat, abych si je objednala :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce vypadají hezky :) zatím jsem kosmetické věci z ebay neobjednávala

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají super :) Já mám štětce za 35 korun od vietnamců a jsem spokojená :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherný design ♥ Ja som si práve objednala nejaké tie štetce z aliexpressu, tak som na ne zvedavá;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty vypadají báječně a luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně takové jsem si objednávala skoro před rokem z Ali, a musím říct že jsem za tu cenu víc než spokojená. Některé štětce používám skoro každý den a pořád z nich nevypadla snad jediná štětinka. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat