čtvrtek 24. září 2015

Slavnostní událost

Krásný čtvrtek,
dnes se konalo na naší škole slavnostní předávání FCE certifikátů, a jelikož jsem tuto zkoušku úspěšně složila, tak jsem byla také pozvána. Měli jsme si s sebou přivést nějaký doprovod (rodiče, přátele atd.) a já s sebou vzala jen svoji kamarádku Kaču, protože mé rodiče tyhle věci prostě nezajímaj.

No a jelikož se jednalo o slavnostní předávání, tak jsem se musela trochu vyfiknout a jak to vypadalo? 


Jako makeup jsem zvolila svůj celkem typický look skládající se z linek a řasenky. Samozřejmě makeup, pudr a bronzer nebudu zmiňovat. Mám tohle líčení moc ráda, protože mi přijde, že krásně zvýrazňuje moje oči. Ještě jsem vše zakončila jemnou růžovou rtěnkou.


No a outfit jsem vytvořila z mé nejoblíbenější halenky z Lindexu, kterou zezadu zdobí takováhle nádherná krajka. K ní jsem si vzala klasickou bodycon sukni z NY. Jak se vám můj look líbí?


Jinak si můžete povšimnout, že jsem ostříhaná...Tento čin se uskutečnil v pátek, kdy jsem se rozhodla, že to prostě chci zkrátit. Vzala jsem si nůžky a šla tedy do toho! Svoje vlasy bych kadeřnici nesvěřila, proto jsem se do všeho pustila sama a s výsledkem jsem více než spokojená. Navíc mi všichni říkají, že mi to teď sluší více hah. Víc než 10cm šlo dolů, což je celkem dost.

A jak se vy připravujete na takové slavnostnější akce?

Laur



5 komentářů:

  1. Moc gratuluju k FCE certifikáři :) Moc ti to slušelo! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti to slušelo :) Hodně se mi líbí řešená záda topu

    OdpovědětVymazat
  3. krásná jsi :) moc ti to slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  4. černobílé, jednoduché, to se mi líbí moc :) A musím pochválit název blogu a záhlaví! <3

    Janina
    http://bloggopis.blogspot.cz
    http://janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat