pondělí 25. ledna 2016

Budapest

Ahojte,
ve čtvrtek jsem odcestovala do Maďarska, a proto jsem ani nebyla ktivní na vašich blozích, za což se tedy omlouvám. Brácha tam hrál basketbalovou euroligu, a tak jsme si z toho s našima udělali takovou sightseeing dovču. Já teda hlavně chodila po městě a obchoďáku (haha) a naši spíš rekreovali. 

Celkově se bráchovi v zápasech moc nedařilo, tak jsem si to vynahradila aspoň zážitky. Budapešť je opravdu nádherné a historické město. Všem rozhodně doporučuju navštívit! Občas mi to v centru připomínalo Barcelonu, ale je to možná jen můj dojem heh. Maďaři jsou všichni hrozně vstřícní a přátelští, můžu říct, že jsem tam opravdu s nikým neměla problém. V sobotu jsem se vydala do nákupáku, kde jsem pár věcí sehnala, ale o tom jindy.

obrovská židovská synagoga přímo v centru

Jsem ráda, že jsem mohla poznat zase nové město a hlavně novou zemi. Je tady toho ještě spousta, co jsem neviděla, třeba známý maďarský parlament. Takže doufám, že se sem brzy zase dostanu.

 výhled přes Dunaj
největší tržnice v Maďarsku, byla fakt úžasná

Laur




11 komentářů:

  1. Tak to musel byt super vylet, v Madarsku jsem jeste nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musel byt super vylet, v Madarsku jsem jeste nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  3. V Budapešti som bola len teraz v decembri, ale treba povedať, že to mesto robí fakt skvelý dojem! Je nádherné a mňa úplne dostalo, tým pohľadom na Dunaj a celú druhú časť mesta, ako máš na tej tretej fotke. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne fotky, my se tam chystáme po zítří!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  5. Do Maďarska bych se jednou taky ráda podívala, ale teda celkem mě děsí ten jejich jazyk :D

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že to muselo bejt super. Sakra, proč nejedeme taky do Maďarska? A proč můj brácha taky nehraje basket? SHIT.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to tam naozaj krásne! :) V Budapešti som nebola dlho :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Mám pocit že už jsem poslední, kdo v tý Budapešti nebyl. fňuk.
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Budu se tam muset podívat. Vždy když od někoho vidím fotky, tak to vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat

  10. Hi, great post :) Follow for follow? Nice blog, let me know! :) I'll follow back :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty fotky jsou naprosto super, škoda, že já se takhle jen tak nepodívám.:-(

    OdpovědětVymazat