neděle 3. ledna 2016

O.P.I lak na nehty

Krásnou neděli,
tímto článkem bych vás ráda přivítala do nového roku, jelikož je to můj první článek za rok 2016. Zároveň vám popřát i všechno nejlepší, a ať se vám daří. Věřím, že spousta z vás sdílí mou nechuť k tomu jít zítra do školy, ale určitě to zvládnem!

Na Vánoce jsem dostala lak od značky OPI a konkrétně nude barvičku Did you 'ear about Van Gogh? Ano, je to naprosto geniální název. Stál asi 167 Kč, což je na tenhle produkt opravdu dobrá cena. Sehnala jsem ho na eshopu Omlazení


Musím říct, že na tenhle lak nejde snad ani jinak než chválit. Opravdu jednoduchá aplikace a vysoké krytí. Já mám na nehtech 2 vrstvy, ale i jedna velmi dobře kryje. Co oceňuju nejvíc je naprosto skvělé odlakovávání, jde opravdu hned dolů! Zasychá poměrně dost rychle, ale měla jsem s ním takový malinký problém-nehty jsem si nalakovala po obědě a pak na druhý den ráno jsem některé měla obtisknuté od polštáře atd. Nevím, proč se to stalo, ale snad to tak nebude vždy. Výdrž je taky suprová, měla jsem ho 5 dní a pořád skoro jako nový.

Závěrem teda určitě doporučuju něco od tohoto výrobce vyzkoušet, protože si myslím, že produkty jsou opravdu kvalitní a cena není až tak hrozná. Určitě bych si do budoucna pořídila i jiné odstíny, tak uvidíme.

Laur

9 komentářů:

  1. Tobě taky krásný Nový rok :) No do školy se mi vůbec nechce.. Krásná barvička,laky od O.P.I jsou skvělý :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. o nejakom laku od OPI snívam už dlho, len koľkokrát som čítala že sa to neoplatí za tú cenu ... tak som v rozpakoch :) ale farbičku si si vybrala krásnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. na nehtech vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě přeji také krásný nový rok, každopádně moc se mi líbí tvůj tvar nehtů, já jsem přesedlala po dlouhých letech na tvar kulatý až do špičky a docela mi vyhovuje:-) každopádně lak je bomba, líbí se mi.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Oo, tak to je bezva odstín! Hrozně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji ti krásný nový rok a ráda bych tě pozvala na můj nový blog. Začínám a každý komentář, či odběr přes GFC potěší! :)
    http://fancy-ss.blogspot.cz/
    Lak na nehtech vypadá krásně a to takovéhle odstíny moc ráda nemám. O škole radši ani nemluvit, sice komentuji o den déle, takže první den už za námi, ale u mě možná ještě horší než jsem ho čekala, už aby byli další prázdniny. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi sa mi páči tento odtieň ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny lak na nechty ale celkovo táto značka naozaj stojí za to :) Veľmi sa mi páči tento odtieň vyzerá byť niečo medzi hnedou a šedou je veľmi zaujímavý :)

    OdpovědětVymazat