čtvrtek 7. ledna 2016

Mediblanc

Zdravím,
ještě před Vánocemi se na parfums objevila nová značka zubních past a to Mediblanc. Mně se podařilo získat vzorek jedné z nich a teď jsem tady, abych vám o ní něco řekla.

Dostala jsem verzi whitening, která má zuby vybělit. Používám ji už teda asi měsíc a nijakého bělení si nevšímám...Musím ale uznat, že po použití mám velmi dobrý pocit v ústech a cítím, že je moje ústní dutina taková zdravější. Zezačátku mi pasta vůbec nechutnala, ale už jsem si na ni zvykla a naprosto ji miluju! Plná verze ale stojí 270 Kč, což mi za pastu přijde opravdu hodně.


Značka nabízí také produkty na citlivé zuby a pro zdravá dásna. Určitě bych ráda vyzkoušela i jiné, ale fakt se mi za to nechce dávat tolik peněz, takže asi zůstanu u těch levnějších. Co vy, máte s touto pastou zkušenosti?

Laur

12 komentářů:

  1. Taky mám vzorek, ale žádného bělícího účinku jsem si bohužel nevšimla :-) navíc je fakt drahá!

    OdpovědětVymazat
  2. O značce slyším poprvé :) Mně kamarádka doporučila bělící pastu od Colgate, tak ji používám jen občas, protože na každodenní používání je moc dráždivá. Vždycky mi po ním tak pálí a bolí dásně

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik penez bych za pastu teda asi nedala, pokud bych fakt nevidela recenze, ze zuby fakt beli :) Ja si kupuji pasty obvykle kolem ty stovky, ale uz delsi dobu uvazuju, ze zainvestuju do nejakych belicich pripravku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik penez bych za pastu teda asi nedala, pokud bych fakt nevidela recenze, ze zuby fakt beli :) Ja si kupuji pasty obvykle kolem ty stovky, ale uz delsi dobu uvazuju, ze zainvestuju do nejakych belicich pripravku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem dostala vzorek,ale také mi to nepřijde jako zázrak :/

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  7. skoda ze nema ten bieliaci efekt, ale obal ma velmi pekny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, to mi přijde za zubní pastu vážně moc :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Značku neznám ale vypadá sympaticky, ale tolik peněz za zubní pastu nevím jestli bych dala.:-/

    OdpovědětVymazat
  10. Vzorek mám taky, ale zatím jsem ho nepoužila, ale po přečtení tvého článku, nečekám žádné zázraky :D A cena za plné balení mi taky přijde trochu hodně.

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat
  11. Mala som zatiaľ jedno balenie (to klasické veľké, nie vzorek) a som nadšená! Cena je síce fakt dosť vysoká, ale bieliace účinky som spozorovala už po 2 týždňoch. Navyše krásne odstraňuje zubný plak už po 1. použití. Stačí jej veľmi malé množstvo, takže vydrží dosť dlho. Som maximálne spokojná a rozhodne si objednám ďalšiu :)

    OdpovědětVymazat