čtvrtek 21. ledna 2016

Kate rtěnka

Ahojte čtenářky,
konečně jsem se i já stala majitelkou rtěnky Kate Moss od Rimmelu. Nadělila jsem si ji sama na Vánoce a konečně přišel čas na recenzi. Koupila jsem ji se slevovým kuponem, a tak mě vyšla na krásných 75Kč.

Moje obvyklé rtěnky jsou dost výrazné, a proto jsem tentokrát zvolila takový nude odstín. Na rtěnkách miluju jejich elegantní obal...Je matný černý s korunkou a to se mi prostě fakt líbí. Samotná rtěnka moc pěkně voní a zatím mi krásně drží tvar.


Konzistence je dost krémová a rtěnka rozhodně nevysušuje. Na rtech vypadá moc hezky a podle mě sluší spíše tmavým typům. Výdrž není až tak světová, ale takové 3 hodinky bez nějakého obžerství dá. Po té době ale rty můžete zase přetřít a vypadá pořád skvěle! Mně osobně teda hodně vyhovuje a ráda bych si pořídila i další odstíny.


Laur




10 komentářů:

  1. ten odtieň je nádherný :) taký nenápadný, ale službu spraví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín, myslím že mám stejnou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto Rimmelky jsou věčné. Za mě nejlepší rtěnky cena vs. kvalita. Líbí se mi obal, odstíny i relativně solidní výdrž. Já mám ten odstín jako ty a 05.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na tento odstín se budu muset podívat. Chci vyzkoušet i Chubby Lips od GS, ale uvažuju, že bych svoji kolekci Kate rozšířila právě o tuhle! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná barvička, super na denní nošení :)

    OdpovědětVymazat
  6. presne takéto odtiene mám rada :) krásny

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat na číslo odstínu? Strašně se mi líbí a ráda bych si ji pořídila :)

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda, koukám, že jsem ho tam nedala no :D je to 03 :)

      Vymazat
  8. Moc hezká barva, tyhle rtěnky mě moc baví ! :)

    OdpovědětVymazat