pátek 15. ledna 2016

Trochu neobvykle

Krásný pátek,
mám pocit, že na blozích celkově se nerecenzují praktické ženské věci jako třeba holítka nebo intimní gely. To bych já chtěla změnit, protože si myslím, že se není za co stydět a je to prostě normální. Proto vám dnes chci představit mého koupelnového pomocníka a to Wilkinson Intuition.

Dostala jsem ho na Vánoce už před nějakou dobou a nemůžu si jej vynachválit. Samotné hlavice sice stojí celkem dost, ale jedno balení vydrží poměrně dlouho. Holítko samo o sobě stojí nějaké tři stovky a hlavice jak kde. Já kupuju v DM, kde balení čtyř stojí asi 250Kč.


Nástavce se u nás dají koupit dva-buď zelený aloe vera nebo hydratační proužkovaný s kokosovým mlékem. Já osobně je ráda střídám, ale koukala jsem, že na internetu je jich mnohem více, tak by bylo fajn, kdyby se objevily třeba i u nás. Jinak tedy musím jen chválit! Hlavice vydrží skoro měsíc, neřeže a nezpůsobuje žádná poranění. ,,Mýdlo" příjemně voní, hydratuje a holení s ním jde mnohem lépe. Pokud tedy hledáte něco lepšího, ale neelektrického, tak klidně jděte do tohohle. Co vy, používáte normální žiletky nebo třeba epilátor?

Laur

6 komentářů:

  1. Laur já používám žiletky a jednom se mi právě podařilo vyhrát takovou lepší žiletku v Cosmopolitanu, která je úplně nejlepší, takže si už teď do ní budu kupovat jen ty náplně. Jinak takhle o těchto věcech se na blogu zmiňuji, jen když mi dojdou a to teda v těch produktech na dně :)

    OdpovědětVymazat
  2. túto mám aj ja, ale ružovú a ešte som ju nepoužila :)) najprv potrebujem domíňať klasické žiletky, ale tiež od tejto značky a milujem ich :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen do toho, ženo, podporuji tě.
    Ta cena je vcelku přijatelná.
    Já si teď chci pořizovat nový epilátor, přijde mi to asi jako nejlepší bolestivý způsob.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá suprově, já trapně používám jen holítka :D

    OdpovědětVymazat
  5. SUper clanok, veru take nieco chybalo... ja pouzivam ziletky, ale uz som na konci s nervami, pretoze sa mi zda, te tie zenske takmer nic neholia. Skor sa mi osvedcili panske, inak som skusala aj klasicky depilator, ale moja pokozka je nieco priserne, takze som mala akurat tak pozapalovane, a pozarastane miesta na kozi :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ja používam epilátor alebo obyčajné pánske žiletky, lebo mám vždy pocit, že s týmito ženskými to nie je dokonalé, ale snáď by som mala aj niečo takéto niekedy vyskúšať :) A navyše, keď je to s aloe vera alebo kokosovým mliekom! Nevedela by som sa rozhodnúť :D

    OdpovědětVymazat