úterý 12. ledna 2016

Líčení se Sleek paletkou

Krásné úterý,
včera jsem se líčila s mou novou Sleek paletkou a můj look si vysloužil spoustu pochval, tak jsem se rozhodla ho dnes udělat znovu, ale trochu jinak. Nafotila jsem jak nejlépe to šlo a vy se teď můžete podívat na konečný výsledek.


Použila jsem jemný zlatý a tmavý fialový stín. Vše jsem rozmazala do ztracena matným hnědooranžovým stínem a ještě doplnila nenápadnou linkou a řasenkou na vrchní i spodní řasy. Dnes jsem ale barevnou kombinaci trochu pozměnila, a proto můžete vidět stříbrnou a tmavě modrou. Zbytek postupu zůstal stejný. Moc mě baví s paletkou pracovat a určitě tady na ni brzy najdete recenzi. Používáte často oční stíny?

Laur

10 komentářů:

  1. Stíny používám, ale ne zase tak často :) SLuší Ti to

    OdpovědětVymazat
  2. Aká si krásna :) a perfektný lak na nechtoch :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkně líčení :) Já stíny spíš používám na plesy a nějaký ty akce,ale jinak vůbec ani bych an to ráno neměla čas a přivstat si to ne :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné líčení :) SLeek má úžasné paletky
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ideální líčení na běžný den. Pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. Do školy tiene nepoužívam, ale na výnimočnejšie akcie áno :) Krásne líčenie ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, Laur, ty jsi taková kráska! Moc Ti to sluší :).

    OdpovědětVymazat