pátek 29. ledna 2016

Produkty z Manufaktury

Krásný pátek slečny,
na Vánoce jsem dostala několik produktů od známé značky Manufaktura, a tak dnes přichází první recenze na dva z nich. Jedná se o mou první zkušenost s touto značkou, a tak jsem byla moc ráda, že se konečně dostalo i na mě. Dnes vám něco povím o krému na ruce a balzámu na rty z meruňkové řady. Z této řady mám ještě sprcháč a tělové mléko, ale na to dojde jindy.


Krém obsahuje meruňkový olej a bambucké máslo, takže je na pořádnou hydrataci jako stvořený. Nachází se ve 100ml balení, což je poměrně dost. Obal se mi moc líbí, je jednoduchý, ale elegantní....Pevnost materiálu je taky dobrá a produkt se z něj dostává bez problému. Vůně je příjemná, typicky meruňková, ale ne příliš sladká, takže s tou jsem naprosto spokojená.

Stačí vymáčknout jen málo a vyjde na celé ruce, konzistence je klasicky krémová a barva bílá. Do kůže vpíjí skoro hned, takže za to má moje velké plus! Ruce po něm voní ještě nějakou dobu, a tak si k nim potom ráda přičichávám heh. Hydratace je opravdu dobrá a i v mrazivých dnech mi stačil. Krém bych teda určitě doporučila!


Lip balm obsahuje taky meruňkový olej a bambucké máslo, ale jeho konzistence je spíše gelovitá až lesková. Nachází se v 15ml balení a aplikátor je dost podobný nějakým leskům na rty. Obal je pevný a stejný jako u krému. Mně osobně takováto aplikace vyhovuje, ale je možné, že někomu se to pozdávat nebude...

Voní taky velmi příjemně a nevtíravě a na rtech vytvoří takový efekt jakoby lesku. Nenechte se ale zmást-sice hezky voní, ale rozhodně nechutná! Hydratace je docela dobrá, ale občas mi vadí ta vrsta, kterou mi na rtech vytvoří. Balzám bych tedy taky doporučila, ale už ne tak dravě jako krém na ruce.


Laur



7 komentářů:

  1. Meruňkovou řadu z Manufaktury mám moc ráda, hlavně ten sprcháč, ten je úplně boží :) Krém na ruce bych také ráda v blízké době vyzkoušela, věřím, že je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Manufaktura má moc pěkné obaly :). Já jsem měla balzámek na rty s vůní hroznového vína

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tenhle krém mám a je strašně super, celkově mám Manufakturu moc ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždy když u nějaké blogerky vidím článek o Manufaktuře, napíšu jí do komentáře, že jsem tuhle značku nezkusila, ale chystám se jí vyzkoušet. Totiž vždy kolem toho obchodu projdu, ale nikdy se nepodívám dovnitř, sama nevím proč. Třeba ten krém bych brala! Snad se tam jednou dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Manufaktury jsem jeste nic nevyzkousela, kremu, sprchacu a balzamu mam tolik, ze si dalsi kupovat proste nemuzu :D Ale nekdy tuhle znacku taky musim vyzlouset, protoze produkty vypadaji opravdu lakave :) Uz jsem kolem jejich obchudku take parkrat prosla, ale hrozne nerada chodim do techto obchodu, kde skoro nikdo neni a prodavacka je vam za zady, proto jsem nikdy nebyla ani v Yves Rocher :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta musí ale nádherně vonět. S Manufakturou nemám zkušenosti, ale určitě hodlám produkt vyzkoušet. :)

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě moc hezky voní, ale příště bys mohla ještě fotnout složení :) Manufaktura sice o sobě hlásá, jak se super přírodní, ale někdy tomu tak není (ne všechny to zajímá, jestli je, nebo není, ale někoho třeba jo :))
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat