středa 14. ledna 2015

Elf kosmetika-recenze | part 1

Ahojte všichni!
Dneska jsem si připravila takovou recenzi kopy kosmetiky od Elfu. Už delší dobu jsem od této značky chtěla něco vyzkoušet, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. Tímto tedy děkuji mému strejdovi, který mě letos velmi štědře obdaroval. Na začátek přikládám fotku všeho, co jsem dostala a jedno po druhém to pěkně rozeberu...


Jako první bych řekla něco málo k paletce s očními stíny. Je to v podstatě taková knížečka, která obsahuje 9 očních stínů, aplikátor a hnědou tužku na oči. Ještě navíc je na levé straně popis (v angličtině a francouzštině), jak správně stíny nanášet, která barva kam patří apod. Myslím si, že pro někoho, kdo s líčením očí začíná je to naprosto perfektní. Na internetu jsou dvě varianty této paletky a já dostala tu, kde jsou převážně hnědé barvy. Najdou se tam stíny od světlých krémových až po tmavě hnědé. Mně osobně to velmi vyhovuje, protože tyhle odstíny já používám nejčastěji. Taky musím pochválit výdrž stínů a to, že moc ,,nezalézají" do vrásek a rýh.


Další tady mám matující pudr. Jedná se o krémový pudr, ke kterému je přiložena i taková houbička na nanášení. Co musím pochválit je balení, které je velmi nápadité a opravdu se mi moc líbí. Naopak teda musím zkritizovat samotný pudr. Mně se moc nezamlouvá z toho důvodu, že mi nevyhovuje krémová konzistence, protože na ni nejsem vůbec zvyklá. To je však ale jenom můj názor, se kterým se nemusí všichni ztotožňovat. Jinak ale asi nemám co vytknout, jelikož ho moc nepoužívám.


Jako další se mi pod stromečkem ukrýval tenhle BB cream. Já sama bych se nikdy neodvážila si objednávat make-up z internetu, ale můj strejda si troufnul a nějakým zázrakem objednal naprosto do puntíku shodující se tón. No není skvělý? Ovšem zpět k recenzi...tomuto BB creamu nemám naprosto nic co vytknout. Vydrží opravdu dlouho-celou dobu, co jsem ve škole (cca 7 hodin). Netvoří žádné mapy nebo nezalézá do vrásek. Vůbec nevysušuje a naopak mi přijde, že i celkem hydratuje. Má taky velmi praktické balení a dávkování. Na výběr je několik odstínů (já konkrétně mám odstín nude), takže si myslím, že si vybere fakt každý. Rozhodně tedy doporučuji tenhle foundation a zkuste zariskovat s objednáváním přes internet, protože se to vyplatí.


Tento štětec na pudr byl původně mým jediným přáním, co jsem po strejdovi na Vánoce chtěla. Nutně jsem nějaký potřebovala a moc se mi líbil tenhle design, tak jsem si řekla proč ne. Musím moc pochválit jemnost a měkkost, které vyvolávají příjemný pocit na pokožce. Za minus považuji to, že ze začátku celkem pelichal, ale po nějakém trochu delším používání přestal a teď už je naprosto v pořádku. Moc se nezabarvuje a pudr nanáší rovnoměrně, takže za mě jedině doporučuji.


Tímto bych dnešní článek ukončila, protože kdybych měla poreferovat o všem najednou, tak by to bylo příliš dlouhé a nudné a to samozřejmě nechci. 
Loučím se tedy s vámi, ale určitě ještě během tohoto týdne napíšu part 2.
Přeju krásnou středu!

Laur




7 komentářů:

  1. Super článek a věci vypadají dobře :) já jsme od Elfu nikdy nic z produktů nezkoušela. Mám doma jenom pár štětců :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle kosmetiku bych přirovnala ke klasickým produktům z drogérie, až na to, že se to musí objednávat z internetu. Ještě jsem se k ní nedostala, ale recenzi na ní je kupa. Jeden říká ok, druhej děs a třetí jak je to úžasný. Každýmu to sedne jinak no, takže jediná možnost jak na to doopravdy přijít je si to koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo já bych to taky přirovnala k těm drogérkovým značkám no, ale ne zase třeba Essence nebo tak, protože podle mě je to fakt celkem dobrý) a určitě něco vyzkoušej nějakou maličkost, není to moc drahý, takže se to vyplatí a budeš vědět jak dále :D

      Vymazat
  3. Pár let zpátky jsem měla od Elf pár výrobků a vyhovovaly my. Jenže postupem času jsem začala mít větší nároky, takže dneska ho řadím spíše k průměru.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem žádný produkt od Elfu neměla, ale určitě bych chtěla vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  5. Se značkou Elf ještě nemám žádné zkušenosti, ale paletka vypadá moc hezky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám od Elfu vyskúšaný zatiaľ jediný produkt - fixátor make-upz Mist & Set a nič lepšie som doposiaľ neskúšala, skrátka na tento fixátor sa môžem spoľahnúť, make-up s ním vydrží deň aj noc, vhodný aj na slávnostné príležitosti či párty, skrátka s týmto fixátorom sa nerozpadnem, v porovnaní s termálnymi vodami, ktoré by mali údajne fixovať make-up, ale reálne nič nerobia je toto jednotka na trhu. Až mi dôjde určite si kúpim ďalší. Navyše Elf kozmetika je podľa stránky celkom lacná, tiež síce nie som nadšenec internetového predaja, ale toto sa oplatí.

    OdpovědětVymazat