sobota 17. ledna 2015

Novinky za leden


Dnes bych vám chtěla ukázat úlovky, které jsem tento týden
ukořistila v rámci dekorativní kosmetiky. 

Mou make-up stálici by se dal jednoznačně nazvat Rimmel lasting finish 25h foundation (true ivory). O pětadvacetihodinové výdrží by se dalo sice spekulovat, ale ruku na srdce, kdo by to od něj doopravdy očekával. S jeho výdrží jsem spokojená, odpovídá ceně. Asi jako první make-up vůbec mě zaujal svou vůni, což byl důvod, přes který jsem se nemohla přenést např. u Dermacolu, Max Factoru nebo Vichy












Pudr Stay Matte od Rimmelu už taky jistě všichni znáte. Já se před rokem na doporučení Lou rozhodla, že ho vyzkouším a od té doby jsem nebyla s žádným jiným spokojená právě tak, jak s tímhle. 

Nesmím samozřejmě zapomenout na konturovací štětec od L'oréal. Shodou okolností zrovna sháním nové štětce na líčení, takže jsem byla mile překvapená. Nemám tušení, kde se dá sehnat, já ho dostala jako dárek při nákupu. Na netu jsem se po něm dívala, ale neúspěšně, chtěla jsem si totiž doobjednat i zbytek sady. Pokud můžete doporučit jakoukoli značku či řadu, se kterou jste spokojení, napište mi je do komentářů. :-)


Můžete vidět věci, které jsem si už stihla koupit + ty, které plánuju co nejdříve sehnat.
Sportovní legíny jsem si pro změnu koupila na doporučení holek z a cup of style, upřímně, nechápu, jak jsem bez nich mohla fungovat a navíc jsem si zamilovala tento černorůžový vzor (já v něm vidím i oranžovou). Bobble láhev je možné zakoupit přímo ve fitku, ale pokaždé na to zapomenu.

Podařilo se mi tento týden obarvit vlasy (odstín hnědá moka)... p.s. jsem ta s rovnými vlasy, já jen, abyste věděli, která z nás že se to obarvila. Zároveň jsem si po roce udělala radost permanentkou do fitness centra. Nemyslete si, že by to bylo v opojení novoročních předsevzetí, ty jdou daleko mimo mě. O fitku padla řeč už v září, a tak jsme se s kamarádkou stejně jako loni vzaly za slovo. Stejně jako Laur, i Anička, která se mnou chodí do fitka, patří mezi moje spolužáky, ale bohužel ve škole nikdy nemáme čas probrat všechna témata, a tak si to částečně nahrazujeme právě ve fitku, kde nám čas na strojích alespoň utíká rychleji, protože se dobře bavíme. 

Pro dnešek to bude zatím vše, zítra se už můžete těšit na pokračování článku 
o Elf kosmetice od Laur a pozítří se zase setkáte se mnou.
 Tak tedy čau čau. 

Tera



5 komentářů:

  1. Pudr a make-up používám stejný jako ty a musím ti dát opravdu za pravdu,jsou to báječné produkty.Mou oblíbenou sportovní značkou je jednoznačně Nike a zaujaly mě boty na obrázku,vypadají skvěle :) Já teď uvažuji o koupi Nike rosche run a už se na to docela těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to jsem ráda, že jsem tě svým článkem nějak inspirovala! :)
    Ten make-up budu muset vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  3. Od Rimmelu mam taky make-up akorat tu druhou verzi v tubicce a je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sportovní legíny vypadají dobře. :) Sama jsem po nějakých takových podobných na sport koukala. Odkat prosímtě jsou? :)) dekuju , http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat