úterý 13. ledna 2015

skin care: cien make up remover


V dnešní době najdete na internetu celou škálu románů na téma odličování pleti, ale v mnoha případech jde pouze o propagování výrobků a nebo módní vlny určitých produktů, které jsou v současné době populární, což vás samotné pobízí ke koupi (kdyby jen vás, nás taky, jsme přeci jen lidé).

Setkala jsem se už s mnoha odličovacími produkty, ať už od těch drogérkových (Nivea, Garnier, Mixa), k lekárenským (Eucerin, La-Roche Posay, Vichy, Bioderma), ale s čistým svědomím vám mohu říct, že mnohé z nich měly téměř totožné účinky, i když se jejich cena pohybovala na naprosto jiných příčkách. V jistém smyslu mě to nadchlo a utvrdilo v tom, že bych ráda přicházela jednotlivým produktům na kloub, nacházela svaté grály,
 vyzdvihovala jejich plusy a kritizovala nedostatky

Před pár týdny jsem měla čirou náhodou  cestu do Lidlu a upoutala mě zde čistící pleťová voda a odličovací mléko. Do té doby jsem se nesetkala se značkou Cien, neměla jsem sebemenší ponětí o tom, že by i obchodní řetězce vyráběly kosmetické přípravky tohoto rázu. Bez váhání jsem onu dvojici popadla na zkoušku, zvědavost by mi jinak nedala spát. 



Jsou to už dva týdny, co jsem odložila Biodermu, abych protestovala kvalitu těchto Cien výrobků. No a znáte to, stojí to pár korun, slyšíte o tom prvně, tak od toho tedy neočekáváte žádné zázraky. 

Naopak jsem mile překvapena, pomalu této dvojici nemám co vytknout. Dávkování praktické a jednoduché, vůně ne příliš sladká a ne příliš běžná, dokonce nevysušuje, troufám si říct, že u těchto odličovacích výrobků mám i menší spotřebu, ale co chci vyzdvihnout především, je, že bez větších problémů zvládá smýt i voděodolné líčení, pokožka je po aplikaci hebká, voňavá a příjemná na dotek. 

Dalším nemalým plusem je poměrně dost nízká cena a lehká dostupnost. Nemohu vám sice vtloukat do hlavy, že v poměru kvalita-cena tento produkt opravdu stojí za to, protože jsme všichni odlišní a naše pokožky bohužel nejsou totožné. Ze své zkušenosti však mohu dodat, že od té doby, co výrobky používám, se má pleť znatelně zklidnila.

Tera




2 komentáře:

  1. Tak od této značky bych sama od sebe moc zázračné účinky nečekala. O to víc jsem překvapená, že jsi fakt spokojená:) Až budu v Lidlu, tak se na tyto odličovače podívám:) Děkuji za tip :)
    Sama používám Garnier mléko i micelárku (zkoušela jsem i dražší a kvalitnější značky, ale vždycky se vrátím ke Garnieru, protože mi nezpůsobuje žádné alergie a navíc odličuje i voděodolný make-up, což je pro mě nutnost:))

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenzia :) úprimne, ja som ešte nič od Cien používala ale kedže sa mi míňa moja micelárka od loreal asi porozmýšľam o tomto :P :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat