čtvrtek 22. ledna 2015

hair care: kallos keratin mask


Každý z nás potřebuje přijít na jiné myšlenky, když je ve stresu.
Já to řeším jednoznačně nakupováním. Máte to tak taky? 

Před pár dny to překvapivě nastalo, poslední týden před uzavřením známek, znáte to. Dalo by se říct, že jsem si ten stres zažívala o něco intenzivněji než ostatní, ale už je to díkybohu za námi. Předevčírem jsem neodolala a objednala si keratinovou masku značky Kallos, samozřejmě určenou vlasům. 



Včera dorazila a dnes se z ní už můžu těšit! Poprvé jsem se s ní setkala loni v létě, kdy si jí za čtyřnásobnou cenu koupila má teta v jednom ostravském kadeřnictví, já na ní úplnou náhodou narazila na parfums.cz a co dodat, jednoduše jsem neodolala, zvlášť ne té ceně. 

Celé balení obsahuje 1000ml, což je oproti normálním balením vlasových masek celkem překvápko, obvykle mívají pouze 250ml. Maska je hutnější konzistence a má sněhově bílé zbarvení. Navíc voní nádherně, připomíná mi vůni kadeřnictví, nevoní rozhodně po chemii, ale také nemá svou specifickou vůni. Kallos je mimo jiné maďarská firma, která se věnuje pouze vlasovým regeneračním maskám a šampónům, ale je možné, že se pletu, jelikož jsem si o nich příliš informací nezjišťovala a doposud se setkala pouze s vlasovými produkty. 

Během příštího týdne se vám opět ozvu na téma této masky a poreferuju, jak dopadlo její bodování. :-)

Tohle bude pro dnešek nejspíš vše, 
ale věřím, že o mně ještě tento týden uslyšíte, 
zatím pa. 

Tera




Žádné komentáře:

Okomentovat