středa 21. ledna 2015

My Playlist

Krásnou středu všem,
dnes jsem si pro vás připravila trochu jiný článek a to My Playlist. Představím vám tady mých top 10 momentálně nejposlouchanějších skladeb. Ke všemu vám samozřejmě dodám odkazy, abyste si to mohli poslechnout a říct mi váš názor. Předem poznamenávám, že písničky nejsou v pořadí podle oblíbenosti, ale čístě náhodně.


A jaké jsou vaše oblíbené písničky?

Je mi jasné, že spousta z vás nebude některé písničky nebo interprety znát, a proto doporučuju vše rozkliknout a poslechnout si to hlavně kvůli tomu, že kapely jako Arctic Monkeys nebo The 1975 prostě stojí za to znát. 

Jinak mezi mé oblíbence patří dále ještě třeba Sam Smith nebo Rihanna, ale zrovna teď jejich písničky nepatří mezi mé nejpřehrávanější. Zde bych ráda řekla, že by už Rihanna mohla nahrát nové písničky nebo rovnou celé album!

Ještě bych ráda zmínila, že poslouchám takové dvě skupiny hudby...první je ta výše zmiňovaná a druhá je hudba dancehallová, kde si jsem jistá, že tento pojem znát nebudete. Dávám vám sem tedy ukázku (zde) a vy můžete posoudit, jestli se vám tento styl líbí nebo ne. Je to taková taneční hudba, takže kdo má blízko k tanci, tak si tam určitě najde něco, co se mu bude líbit.

Tímto se tedy s vámi loučím a přeju všem pěkný zbytek týdne, který je pro mnohé studenty teď velmi náročný, ale já věřím, že ho překonáme s grácií!

Laur





2 komentáře:

  1. Přiznám se, že žádnou z nich neznám :D Tak, jde se poslouchat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože žádnou z nich? Fakt? Tak to jsme nečekala...doufám, že se ti teda aspoň něco bude líbit :D

      Vymazat