neděle 18. ledna 2015

Elf kosmetika-recenze | part 2

Krásnou neděli vám všem!
Připravila jsem si pokračování mého velmi dlouhého článku o kosmetice značky Elf, tak doufám, že vám mé postřehy aspoň trochu pomohou.


Jako první tady mám tenhle balzám na rty. Balení je praktické a tyčinka se neláme, takže to musím jednoznačně ocenit. Vyzdvihnu hlavně to, že krásně voní a ještě lépe chutná! Vím, že u balzámu vám o chuť nejde, ale tenhle je prostě tak slaďoučký...Taky trochu zabarvuje do červena, ale to vůbec ničemu nevadí. Používám ho jenom občas, takže nemůžu posoudit nějaké regenerační účinky, to bude záležet jenom na vás. Celkově jsem si k němu vytvořila takový neutrální vztah, takže nemůžu říct, že jsem si ho nějak zamilovala a ani, že se mi nelíbí.


V jednom balení jsem dostala tuhle tvářenku s bronzerem a k tomu i štětec. Musím moc pochválit štětec, který je jemný, praktický a nepelichá. Tvářenku používám jenom výjimečně a vlastně jsem se k ní ještě nedostala, takže tu nemůžu moc posoudit. Co ale používám skoro každý den je bronzer, který mě neskutečně nadchnul. Naučila jsem se tak nějak konturovat a zrovna tenhle bronzer jsem si fakt oblíbila a myslím, že u něj teď delší dobu zůstanu. Jo a nesmím zapomenout pochválit to praktické balení 2v1.


Dále tady máme tyhle eyelinery. Jsou to normální tekuté linky, jedny modré a druhé černé. Modré nepoužívám vůbec, ale musím říct, že po nanesení na kůži stejně vypadají jako černé haha. Upřímně, já nikdy tekuté linky nepoužívala, vždycky jenom fix nebo normální tužku, takže mě to trochu zaskočilo, ale pomalu se učím. Radost mi ale udělala ta obyčejná tužka, protože je fakt parádní! Linky tedy nemůžu moc posoudit, protože s nimi neumím zacházet, takže to u mě vypadá dost....neefektivně.


Dostala jsem taky tenhle korektor a highlighter v jednom. Korektor jsem už nutně potřebovala, takže mi to přišlo jenom vhod. Používám ho každý den a nemůžu si ho vynachválit. Jediné, co mi na něm vadí je, že je hodně mastný a moje undereye area se po aplikaci hooodně leskne, takže to pak musím zmatnin pudrem, který ale ten korektor zase trochu ztmaví, takže už tady není takový účinek. Rozjasňovač používám jen občasně, ale musím ho také pochválit, protože s ním nemám nejmenší problémy.


Jako poslední vám představím tenhle jakoby lesk na rty. Pro mě to lesk na rty je, ale v původním vyznění to má být něco, co dodá vašim rtům objem. Zase to používám jenom občasně, ale i tak mi na něm hrozně vadí to, že není jakoby lesklý, ale obsahuje třpytky a to já k smrti nenávidím. Jinak bych však řekla, že slibovaný efekt je celkem reálný.

Máte rády kosmetiku od elfu?

Tímto článkem ukončuji nás první blogerský týden a můžu říct, že se nám to tady slušně rozjíždí. Mohli jste si i všimnout, že jsme trochu začaly i s naším Tumblr a plánujeme přidat i více.
Děkujeme vám tedy za vaši přízeň a podporu v prvních blogerských krůčcích.

Laur





6 komentářů:

  1. Něco málo jsem si u elf koupila a mám i štětec na tvářenku. Zrovna nedávno jsem si chtěla koupit další štětce, tak asi investuju i do toho bronzeru! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem přemýšlela nad štětci od nich, tak uvidím...a bronzer fakt doporučuju, doufám, že ti bude vyhovovat stejně jako mně :)

      Vymazat
  2. Bože elf kozmetiku chcem už tak strašne dlho vyskúšať a stále sa k nej neviem dopracovať :/ ... Inak super krásny článok :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku od elf jsem nikdy nezkoušela, ale ráda bych. Pěkný blog holky :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. The eyeshadows are great!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  5. Elf kosmetiku nemám vyzkoušenou, ale zaujal mě lesk na rty. Ten odstín je překrásný.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat