středa 1. července 2015

Avon Luxe rtěnka

Zdravím dámy,
tak se vám poprvé v historii hlásím s negativní recenzí...Už chápu, že je to fakt těžké, protože jsem zvyklá psát jen samou chválu. Snad to ale nějak zvládnu a vy se vyvarujete mé chybě při nákupu!


Rtěnku jsem si objednala v Avonu za 89kč a podle obrázku a minulých zkušeností jsem čekala fakt bombu. Sháněla jsem růžovou rtěnku, a proto mne zaujala tahle v odstínu rose tint. Samozřejmě musím i něco pochválit a to je ten úźasný obal. Opravdu rtěnka vypadá velmi luxusně a taky navíc ještě krásně voní.


Samotná tyčinka má opravdu sytě růžovou barvu, a proto jsem takovou čekala i na mých rtech. To se bohužel neuskutečnilo a na mých rtech skoro ani nejde vidět. Vytváří takový bledy odstín růžové a ani ve více vrstvách nevytvoří to, co bychom očekávaly. Jako plus je ale to, že je velmi hydratující. Každopádně, pokud toužíte po krásně růžových rtech, tuhle lipstick si rozhodně nekupujte!


V neděli se poprvé v životě vydávám do Chorvatska, tak uvidíme, jaké to bude. Už začínám připravovat přednastavené články, aby tady nebylo úplně mrtvo. Na závěr vám chci ukázat jaké nádherné náušnice jsem dnes ulovila jako dárek pro kamarádku k narozeninám s dvouměsíčním předstihem.


Laur





3 komentáře:

  1. Tak to je teda vážně hrůza a taková krásná barva to mohla být :-) Snad se ti příště podaří najít lepší, já si třeba nemůžu stěžovat na rtěnky Essence, které taky stojí pár korun a jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se třeba líbí barva víc na tvých rtech, než barva samotné rtěnky ;) ..ale chápu, že jsi čekala něco jiného, určitě někdy svojí vysněnou rtěnku seženeš :)
    A užij si chorvatsko! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že není sytější i na rtech. Ale máš moc pěkný nehty :)

    OdpovědětVymazat